مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنجاه و نهمین شماره دوهفته نامه «آوای ری» منتشر شد

پنجاه و نهمین شماره دوهفته نامه «آوای ری» به صاحب امتیازی مرتضی فغانی و مدیر مسئولی رضا فغانی 12 مهرماه در هشت صفحه منتشر شد.


در صفحه نخست این شماره از نشریه، اخباری با عنوان های: آیت الله شاهچراغی در بازدید از موزه مشاهیر معاصر شهرری بیان کرد: ری؛ شهری با تمدن غنی و مفاخر بزرگ، اجرای 200 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در گفت و گو با سرهنگ روح اله قنبری فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی«ع»، با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان پروژه بهسازی کمربندی دوم تهران افتتاح شد، سیدعلی یزدی خواه: ری نباید تاوران همجواری با پایتخت را بدهد، وزیر راه و شهرسازی: باید جاده های عبوری از راه های محلی ری تفیک شود، استاندار تهران: ایمن سازی راه ها از اولویت های دولت است و اجرای تعریض کمربندی دوم تهران ضرورت دارد به نقل از حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به چشم می خورد.
همچنین ده ها خبر، گزارش و مصاحبه با موضوعات: فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از شهرستان ری و حومه در پنجاه و نهمین شماره، اولین دوهفته نامه محلی شهرستان ری منعکس شده است.

انعکاس ری 18
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه