مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۶۰۰ دیدار از خانواده معظم شهدا در شهرستان ری برگزار شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: بیش از ۶۰۰ دیدار در قالب «طرح سپاس» طی هفته دفاع مقدس توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از خانواده‌های معظم شهدا انجام شد.

حسین نصرالله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرای شهرستان ری بسیار فعالانه و با احساس مسئولیت طرح دیدار با خانواده معظم شهدا را انجام می دهند، اظهار داشت: رفع مشکلات و کاستی های زندگی این قشر معزز از مهمترین دستاوردهای دیدار با آنان است.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معزم شهدا و ایثارگران در قالب “طرح سپاس” کمترین کاری است که می توان در مقابل کار بزرگ شهدا و خانوادهایشان انجام داد.

نصرالله با بیان اینکه حق شهدا برگردن ما مسئولان و مردم بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده محترم شهدا موجب افزایش امید به زندگی پدران و مادران شهدا و این موضوع که این قشر معظم بدانند که هرگز رشادت فرزندانشان از یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی نمی رود، می شود.

وی در ادامه غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، اجرای مسابقات مختلف ورزشی ویژه جانبازان را از دیگر برنامه های برگزار شده در هفته دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: ۴۰ عنوان برنامه با موضوع ایثار و شهادت طی هفته دفاع مقدس در شهرستان ری برگزار شد.

نصرالله با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس در جنوب تهران را مانند سایر نقاط کشور تحت تاثیر قرار داده بود، افزود: امسال بسیاری از مسابقات به صورت مجازی برگزار شد و مسابقه پرتاب دارت جانبازان ۷۰ درصد نیز در خانه جانباز برگزار شد.

این مسئول همچنین یادآور شد: موزه “مقاومت، ایثار و پیروزی” شهرستان ری، با دارا بودن سه سالن مختلف که بخشی از رشادت مردی های شهدای و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را به نمایش می کشد همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ به صورت رایگان پذیرای مردم می باشد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و ۱۵۵ شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه