مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح مسکن ملی در شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در تخصیص مسکن مهر متناسب با جمعیت این شهرستان برنامه ریزی نشد که امیدواریم در طرح مسکن ملی شهرری به عنوان قبله تهران ویژه دیده شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعاس ری ،حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح هفت طرح راهداری استان تهران که در آسایشگاه سالمندان کهریزک برگزار شد، افزود: تعداد کشته های تصادفات در کمربندی دوم زیاد که ایمن سازی آن بسیاری ضروری بود که خوشبختانه در حدود ۶ ماه طرح به بهره برداری رسید و به نوعی کار جهادی انجام شده که نشان داد کارهایی که با مدیریت و تدبیر باشد نتایج خوبی به دنبال دارد.

 وی با بیان اینکه مجموعه شهرستان ری آزاد راههای بزگ از آزادگان تا آزادراه تهران قم و همچنین در کریدور شرقی محور امام رضا را شامل می شود، اظهار داشت: درخواست ما این است که نگاه وزارت راه و شهرسازی به ری ویژه و به علاوه مدیریت حریم پایتخت باید یکپارچه باشد و شهرداری تهران مدیریت خوبی در این زمینه نیست.

نقش موثر کمربندی دوم در کاهش ترافیک تهران

رییس پلیس راه کشور نیز در این آیین گفت: طرح کمربندی دوم نقش موثری در کاهش بار ترافیکی کریدور جنوبی پایتخت دارد.

سردار سید تیمور حسینی افزود: با تلاش ها و پیگیری موثر مسئولان پروژه کمربندی دوم محقق شده که نقش مهمی در تسهیل رفت و آمد مردم و کاهش بار ترافیکی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: آزادراه کنار گذر جنوبی نیز به زودی به بهره برداری برسد تا وضعیت حمل و نقل در کریدور جنوبی پایتخت تسهیل شود.

طرح کمربندی دوم تهران به طور ۱۵ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالبا حجم آسفالت مصرفی بیش از ۲۰ هزار تن و حجم قیر مصرفی بیش از ۱۰۰۰ تن به طور کامل با ۱۸۰۰ قطعه نیوجرسی بتنی ۶ متری به طول ۱۱ کیلومتر، خط‌کشی‌های ترافیکی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به طول ۷۸ کیلومتر و ۳۶ کیلومتر شانه سازی حاشیه مسیر، ایمن‌سازی و ظرف مدت پنج ماه از آغاز عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی مسئولان و بهره‌گیری از نیروی کار بومی امروز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به  بهره‌برداری رسید.
شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.