مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیت‌الله میرسجادی ۱۱ مهرماه در شهرری تشییع می شود

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله سیدمحمدحسین میرسجادی روز جمعه ۱۱ مهرماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله سیدمحمدحسین میرسجادی روز جمعه ۱۱ مهرماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرری برگزار می‌شود.

آیت‌الله سید محمد حسین میرسجادی، از اساتید برجسته حوزه علمیه تهران و امام جماعت مسجد امام سجاد (ع)، شامگاه دوشنبه، ششم مهرماه بر اثر ایست قلبی و در ۸۲ سالگی، در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران درگذشت. مرحوم آیت الله میرسجادی از سال ۱۳۹۷ به دلیل کسالت و کهولت سن در منزل تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار داشت و کلاس های درس خارج فقه و اصول ایشان نیز تعطیل شده بود.

آیت الله میرسجادی از شاگردان امام خمینی (ره) و آیات عظام خویی، زنجانی، کشمیری و بجنوردی بود و جزو مبارزان علیه رژیم بعثی عراق بود که پس از هجرت به ایران، ابتدا امامت جماعت مسجد امام سجاد (ع) خیابان انبار گندم در تهران را پذیرفت و سپس به دعوت آیت الله احمد مجتهدی تهرانی، تدریس در حوزه علمیه آیت الله تهرانی را قبول کرد و از اوایل دهه ۸۰ تدریس خارج فقه و اصول را در منزل خود آغاز کرد.

ایشان نوه ارشد زعیم شیعه مرحوم آیت‌الله العطمی سیدابوالحسن اصفهانی نیز بود که پس از طی یک  دوره بیماری قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع این عالم فرزانه روز جمعه ۱۱مهر ماه ساعت ۹ صبح از آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله علیه السلام واقع در شهر ری برگزار و در همان مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه