مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار فرماندار ری با آتش نشانان کهریزک

همزمان با ۷ مهرماه روز آتش نشان معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در ایستگاه آتش نشانی کهریزک با آتش نشانان دیدار و این روز را تبریک گفت

حسین توکلی کجانی در این مراسم با اشاره به اهمیت و دشواری کار آتش‌نشانان اظهار داشت: آتش‌نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه‌های خطر هستند که جان خود را برای نجات جان انسان‌ها به مخاطره می‌اندازند.

وی ادامه داد: تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش‌نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

فرماندار ویژه ری با تأکید بر تأمین لباس حریق برای آتش‌نشانان عنوان کرد: با توجه به گرانی لباس، تمهیدات لازم برای خرید ۴۰ دست لباس حریق باید توسط شهرداری‌ها انجام ‌شود.

توکلی کجانی همچنین با اشاره به مشکل تأمین اعتبار تجهیزات آتش‌نشانی گفت: بخشی از اعتبار عوارض شهرداری باید جهت تجهیز امکانات آتش‌نشانی اختصاص پیدا کند که چرا تکمیل و تأمین این تجهیزات نقش موثری در مواقع بحران دارد و باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و میزان خطرپذیری آن خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های جدید باید براساس نیاز و جانمایی مطلوب در راستای تأمین ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان احداث شوند.

معاون استان تهران در پایان با اشاره به آموزش نیروهای داوطلب در مجموعه‌های آتش‌نشانی افزود: این نیروهای آموزش‌دیده در مواقع لازم می‌توانند مکمل و پشتیبان کادر فنی آتش‌نشان در حوادث گوناگون و نیز دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه