مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید بخشدار کهریزک بر شناسایی دام‌فروشان غیرمجاز؛ با متخلفان برخورد قضایی می‌شود

بخشدار کهریزک با تاکید بر شناسایی دام فروشان غیرمجاز گفت: عرضه و فروش دام غیرمجاز زنده در محدوده قانونی بخش ممنوع است و با متخلفین برخورد جدی و قانونی می شود.

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک، امین بابایی در جلسه ساماندهی وضعیت دام فروشان غیرمجاز بخش کهریزک که با حضور زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری، برادری رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری، رستگاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری، علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین تصمیمات اتخاد شده در ستاد مقابله با بیماری کرونا، عرضه و فروش دام غیرمجاز زنده در محدوده قانونی بخش ممنوع است و با متخلفین برخورد جدی و قانونی می شود.

وی‌ بیان کرد: برای جلوگیری از نقل و انتقال دام باید شیوه‌نامه‌ای تدوین شود تا مالکین دام موظف به ثبت اطلاعات دام خود و همچنین ثبت گزارش و جابجایی دام های خود شوند.

بخشدار کهریزک با تاکید بر ساماندهی دامداری ها و فرآورده‌های کشاورزی افزود: به‌ منظور جلوگیری از فروش دام غیرمجاز در سطح بخش و حمایت از سلامت شهروندان نسبت به ساماندهی مکان عرضه، خرید و فروش دام باید اقدامات لازم صورت پذیرد.

بابایی تصریح کرد: در راستای ساماندهی دامداری ها مکانی باید برای عرضه دام زنده تعیین شود تا علاوه بر حفظ سیمای بصری بخش، از بیماری‌های قابل انتقال و قاچاق دام پیشگیری شود.

وی ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی ظرف مدت یک هفته باید با شناسایی مجموعه های فعال دام فروشان طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ در بحث تغییر کاربری های غیرمجاز در یک راستا اقدام و مجموعه هایی که شامل موعد زمانی هستند تصمیم گیری کنند.

بخشدار کهریزک همچنین گفت: مجموعه محیط زیست با عنوان ضابط قضایی می تواند ایفای نقش موثر داشته و براساس قانون “هوای پاک” برای ورود به موضوعات چالشی حضور جدی داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه