مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار با خانواده ۵۰۰ شهید دفاع مقدس در شهرری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در قالب طرح سپاس، 500دیدار با خانواده معزز شهدا توسط سپاه، ادارات، شهرداری و بنیاد شهید انجام می‌شود.

حسین نصرالله معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا و ایثارگران کارهای بزرگی را در دوران دفاع مقدس انجام دادند که حفظ و نشر آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه پایداری نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان حاصل شده است، افزود: باید امروز بیش از گذشته به جانبازان و ایثارگران توجه کنیم چرا که این بزرگواران شهدای زنده و گنجینه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند و برخی از این بزرگمردان تاریخ کتاب‌هایی هستند که خوانده نشده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تصریح کرد: موفقیت‌های ایران اسلامی محصول رشادت و تلاش بزرگمردانی است که پای درس شهیدان و ایثارگران درس مقاومت آموختند و ملت ایران باید قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان باشند که عزت و اقتدار نظام را رقم زدند.

نصرالله با تاکید بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: صبر، ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا‌، جانبازان و ایثارگران تحسین برانگیز است و مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان به‌ویژه خانواده‌هایی که چند شهید تقدیم کرده اند هستند و می‌دانند اگر شهدا نبودند کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی با بیان اینکه مردم ری همیشه در عرصه ایثار و جهاد پیشگام بودند ادامه داد: تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران اقدامی ارزشی، الهی و انسانی است که همه باید در قبال آن احساس مسئولیت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ادامه بیان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در قالب طرح سپاس، دیدار و دلجویی از خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که در این راستا ۳۶۰ دیدار توسط ادارات، ۴۰ دیدار توسط شهرداری، ۴۰ دیدار توسط سپاه و ۶۰ دیدار توسط بنیاد شهید در سطح شهرستان انجام می‌شود.

نصرالله عنوان کرد: غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ ایثار در اولین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فوتسال چهار جانبه جانبازان و برگزاری مسابقات دارت جانبازان هفتاد درصد از دیگر برنامه‌هایی است که برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب خاطرات رزمنده جانباز محمد روشن رونمایی شد، خاطرنشان کرد: کتاب «اعزامی از شهرری» نوشته این رزمنده جانباز است که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان و اتفاقات جنگ را روایت می کند و قطعا خواندن این کتاب برای نوجوانان و جوانان تاثیرات مطلوبی را در پی خواهد داشت و امیدوارم همه ما بتوانیم در راستای تبین دستاوردهای دوران دفاع مقدس سربلند باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه