مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح پروژه انتقال آب در جنوب پایتخت توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه

در راستای طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه، خط انتقال آب کشاورزی به روستای قاسم‌ آباد تهرانچی از توابع بخش خاوران در شهرستان ری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای آبیاری ۳۰۰هکتار از اراضی کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

، آیین بهره‌برداری از پروژه انتقال آب به روستای قاسم‌ آباد تهرانچی از توابع بخش خاوران در شهرستان ری عصر امروز با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و جمعی دیگری از مسؤولان و مردم محلی در این روستا برگزار شد.

مجید دهرویه معاون بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: پروژه انتقال آب کشاورزی به روستای قاسم‌ آباد تهرانچی به طول ۳ کیلومتر با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه اجرا می‌شود، تصریح کرد: طرح انتقال آب کشاورزی به روستای قاسم‌ آباد تهرانچی از حدود چهار ماه پیش آغاز شد و اکنون پس از چهار ماه شاهد افتتاح آن هستیم.

معاون بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ابراز کرد: پیش از این، آبرسانی به زمینهای کشاورزی قاسم‌ آباد تهرانچی از روستاهای همجوار تهیه می‌شد و کشاورزان بابت تهیه آب برای آبیاری مزارع باید هزینه‌ای پرداخت می‌کردند که باعث می‌شد، قیمت تمام شده محصولات بالا برود، لذا با بهره‌برداری از این پروژه قیمت تمام شده محصولات پایین‌تر می‌آید.

دهرویه با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه، ۳۰۰ هکتار از مزارع قاسم‌ آباد تهرانچی را آبیاری می‌کند، گفت: بخشی از هزینه این پروژه توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان تهران، بخشی توسط سازمان بسیج سازندگی و همچنین با مشارکت مردم روستا تامین شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه