مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ابقای خلیل آبادی در ریاست شورای شهرستان ری

حسن خلیل آبادی در آخرین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان ری و برای چهارمین بار متوالی به عنوان ریاست این شورا انتخاب و در این سمت ابقاء شد.

حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در پنجاه و سومین جلسه این شورا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه باید مورد توجه قرار دهیم این است که مورد تهاجم کشوری بیگانه قرار گرفتیم و زمانی که مورد حمله واقع شدیم، وسایل نظامی ما دچار کمبود و بحران بود اما با رهبری و تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و بسیج تمام مردم برای دفاع از کشور خسارت کمتری متوجه شدیم.

وی افزود: با جانفشانی شهدا، ایثارگران و رزمندگان، در طول ۲۰۰ سال گذشته اولین جنگی بود که هیچ قسمتی از خاک کشورمان از دست نرفت و از نظر تاریخی و سیاسی بدون طرفداری از جمهوری اسلامی، پیروز این میدان بودیم و دستاوردها و توانمندی‌هایی نیز کسب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید براینکه همه باید قدرشناس مدافعان کشور باشیم، ادامه داد: کسی که خود را مدیون را شهدا بداند بامعرفت است لذا باید با روش‌های مختلف و برگزاری مراسمات ویژه جنبه واقعی ایثارگری را گرامی بداریم و این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم.

آموزش و پرورش باید مسئله اول کشور باشد

خلیل آبادی در ادامه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی بیان کرد: راه توسعه کشور از طریق آموزش و پرورش است لذا مسائل مربوط به آموزش و پرورش باید اولویت باشد و به عنوان مسئله اول کشور مورد توجه قرار بگیرد چرا که همه انواع مشکلات به نوعی مربوط به موضوع فرهنگ و تربیت است.

وی با اشاره به آموزش در بستر فضای مجازی ابراز کرد: کرونا باعث شده است تا فضای مجازی توسعه پیدا کند لذا باتوجه به شرایطی که در آن قرار داریم باید سعی کنیم از این ظرفیت استفاده بهینه انجام بگیرد و جنبه‌های مثبت فضای مجازی گسترش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به روز جهانی گردشگری تصریح کرد: ری مقصد گردشگری بوده است اما تنها چیزی که در ری بهاء داده نشده، موضوع گردشگری و جذب توریسم است.

خلیل آبادی با تأکید بر حفظ آثار تاریخی و باستانی اضافه کرد: بسیاری از کاروانسراهای بخش فشافویه مورد بی‌توجهی قرار گرفته و متروکه شده است در حالی که مرمت و رسیدگی به اینگونه آثار می‌تواند صنعت گردشگری را در منطقه تقویت کند.

برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهرستان 

در این جلسه و در پایان سومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی، انتخابات هیأت رئیسه برای سال چهارم شورا انجام شد و حسن خلیل آبادی با آرا اجماع حضار به عنوان ریاست شورای شهرستان انتخاب و در این سمت ابقاء شد.

همچنین امیر هادی نژاد به‌ عنوان نایب رئیس و مریم باقری و مهدی مهدوی به عنوان منشی انتخاب شدند و عباس رضازاده نیز در سال آخر شورای پنجم و برای چهارمین سال متوالی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب و فعالیت خود را در این سمت ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از جلسه مسؤولان آموزش و پرورش بخش‌های کهریزک و فشافویه به بیان چالش و فرصت‌های این حوزه پرداختند و باتوجه به آغاز فصل تعلیم و تربیت در رابطه با بحث آموزش حضوری در فضای مدارس همچنین آموزش در فضای مجازی و مشکلات پیرامون آن مطالبی بیان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه