مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۴ کیلومتر از کمربندی دوم تهران بهسازی و آسفالت شد

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: ۱۴ کیلومتر از کمربندی دوم تهران حد فاصل اتوبان تهران ـ قم تا روستای «درسون‌آباد» با ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه به طور کامل بهسازی و آسفالت شد.

امین بابایی با اشاره به اینکه انجام بهسازی و آسفالت کمربندی دوم در بخش کهریزک پنج ماه طول کشید، اظهار داشت: این محدوده از کمربندی دوم تهران به دلیل تردد روزانه صدها خودرو سبک و سنگین به طور کامل با نیوجرسی بتنی ایمن سازی شده است.

وی ادامه داد: ضعف ایمنی و خرابی آسفالت کمربندی دوم تهران یکی از مشکلات چندین ساله مردم شهرستان ری به خصوص کهریزک بود که با تلاش شبانه روز فرمانداری، راهداری و پلیس راه برطرف شد.

این مسئول با بیان اینکه کمربندی دوم تهران یکی از محورهای پرتردد استان تهران محسوب می شود، خاطرنشان کرد: این محور که اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران را به محور امام رضا (ع) در شرق استان متصل می کند همواره یکی از جاده های پرتردد محسوب می شود که سال ها دچار مشکلات زیادی بود.

بابایی یادآور شد: با توجه به تردد روزانه حدود ۴۰ هزار خودرو در کمربندی دوم تهران پیش بینی می شود این اقدام موجب تسهیل در عبور ومرور هموطنان در این مسیر شود.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

کمربندی دوم تهران اسلامشهر در جنوب غرب تهران را پس از عبور از حوزه سرزمینی شهرستان ری به بزرگراه امام رضا (ع) متصل می کند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه