مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک : مرکز درمانی شوکت علی اکبری شبانه روزی نیست

بخشدار کهریزک در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برداشت موضعی برخی از شهروندان در خصوص فعالیت مرکز درمانی شوکت علی اکبری که به تازگی افتتاح شده است اظهار داشت این مجموعه یک مرکز درمانی است نه بیمارستان یا کلینیک شبانه روزی و ساعت کاری این مرکز طبق ساعت کاری اداری می باشد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری مرکز درمانی خیر ساز شوکت علی اکبری همزمان با هفته دولت سال جاری در شهر کهریزک با حضور مسئولان افتتاح شد
تعدادی از شهروندان با ارسال فیلم و عکس نسبت به تعطیل بودن این مرکز گلایه داشتند که خبرنگار ما این موضوع را در گفتگو با بخشدار کهریزک پیگیری نموده است .
بخشدار کهریزک در این خصوص اظهار داشت : مرکز درمانی شوکت علی اکبری در زمینی به وسعت ۳۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۸۵۰ متر مربع در دو طبقه بنا شده است که برای این مجموعه مرکز آزمایشگاهی مستقل،۴ یونیت دندانپزشکی ،درمانگاه های تخصصی مغز و اعصاب ، قلب و عروق ،ارتوپدی ،واکسیناسون ،اطفال و جراحی سراپایی در نظر گرفته شده است که با شاخص زمان بندی اداری همچون سایر مراکز درمانی و خانه های بهداشت فعالیت دارد اما با این تفاوت که بسیار مجهز می باشد .
بابایی در خصوص تعطیلی این مرکز اظهار داشت : این مرکز تعطیل نیست در زمانی که برخی از شهروندان مراجعه کرده اند یا بعد از ساعت کاری این مرکز بوده یا بنا به ارتقاء تجهیزات در زمان هایی مشخص برای این موضوع تعطیل شده است همانند ارتقاء سیستم برق رسانی این مرکز که مطابق تشخیص تجهیز کننده این مرکز صورت گرفته است .

بخشدار کهریزک در ادامه گفت : باید توجه داشته باشیم زمان افتتاح تا به بهره برداری رسیدن کامل این مرکز زمانبر می باشد که این موضوع نه تنها در این مرکز بلکه در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانها عرف می باشد چون بنا به نیاز دایما در حال گسترش خدمات دهی و اضافه کردن بخش های مختلف به سیستم درمانی مورد نظر هستند .
وی گفت با تدابیر اندیشیده شده ان شا الله اطلاع رسانی جامعی به شهروندان در خصوص خدمات دهی این مرکز انجام می شود .

بابایی در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص نیاز مبرم شهروندان کهریزک به مراکز درمانی ۱۶ ساعته یا شبانه روزی اظهار داشت : سعی بر این داریم این مرکز درمانی را به مرکز درمانی ۱۶ ساعته یا شبانه روزی تغییر دهیم وغافل از آن نیستیم اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که مرکز درمانی هاشمی نژاد که در حال احداث هست مرکزی کامل برای خدمات دهی به شهروندان جنوب تهران می باشد که از طرف نمایندگان مجلس ،فرماندار محترم شهرستان و بخشداری کهریزک به جدیت در حال پیگیری است و امید داریم این مرکز را به زودی راه اندازی نماییم تا مردم فهیم شهر کهریزک از تمامی خدمات درمانی بهره ببرند.
وی در پایان از برخی افرادی که نسبت به تهیه اینگونه گزارش ها اقدام می کنند خواست تا با دید بازتری به موضوع نگاه داشته و بعد از تحقیق کامل نسبت به انتشار این نوع موارد اقدام نمایند تا نه تنها زحمات دولتمردان بلکه خیری که با عشق ورزی بی مثال نسبت به محل سکونت خود و شهروندان شهر کهریزک اقدام به این عمل خداپسندانه نموده است خدشه دار نشود .
لازم به توضیح است که از زمان حضور بابایی بخشدار کهریزک پویایی قابل تقدیری در خصوص خدمات دهی به مردم محروم شهر کهریزک شکل گرفته است که امیدواریم بخشی از معضلات بی پایان شهر کهریزک که همواره گریبانگیر مردم مظلوم این بخش بوده است حل شود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه