مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴ مصدوم در برخورد ۴ خودرو در اتوبان تهران قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: برخورد شدید ۴ خودرو در اتوبان تهران قم ۴ مصدوم برجای گذاشت.

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: شامگاه یکشنبه طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران گزارشی مبنی بر برخورد چهار خودرو در اتوبان تهران قم اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وسعت حادثه دو تیم نجات از پایگاه‌های امداد و نجات وهن‌آباد رباط کریم و حسن‌آباد هلال احمر شهرستان ری به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این حادثه بین چهار خودرو نیسان، سمند، پژو ۲۰۶ و ویتارا بوده که بر اثر شدت زیاد، خودرو ویتارا واژگون شده و این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت.

فتحی اضافه کرد: عملیات نجات آغاز و نجات‌گران با ابزارهای تخصصی نجات در جاده مصدومان را رهاسازی و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با اشاره به این که علت حادثه را همکاران ما در پلیس‌راه گزارش خواهند داد، عنوان کرد: تلفن ۱۱۲ با عنوان ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آماده دریافت گزارشات حوادث از هموطنان است تا نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران جهت امداد رسانی به منطقه حادثه اعزام شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه