مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شناسایی و پلمب ۱۵ واحد متخلف و غیرمجاز تولید و توزیع ترشیجات در ری + فیلم

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری امروز در راستای ساماندهی واحد‌های صنفی موفق به شناسایی ۱۵ واحد متخلف عرضه کننده محصولات غیربهداشتی، غیرمجاز و غیراستاندارد در بخش قلعه نو شهرری شدند.

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری ، با اشاره به توقیف بیش از 6 هزار بشکه ترشیجات و مواد غذایی در کارگا‌ه‌های بخش قلعه‌نو اظهار داشت: در بخش قلعه‌نو 15 واحد متخلف تهیه و توزیع انواع ترشی، سرکه و غیره که به صورت غیربهداشتی و در محیطی نامناسب اقدام به تهیه و توزیع این اقلام می‌کردند شناسایی شدند.

وی افزود: در این کارگاه‌ها هیچ ‌یک از موارد بهداشتی و لازمه تهیه مواد غذایی رعایت نمی‌شد لذا تمامی این واحدها به دلیل تشخیص تهدید علیه بهداشت عمومی از سوی مقام قضایی پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: پس از پلمب واحدها یکی از کارگاه‌ها اقدام به تخلیه بار موجود از طریق پشت بام ملک کرده بود که بازرسان اتاق اصناف با هماهنگی مرجع قضایی و کلانتری بخش قلعه نو از تخلیه بار جلوگیری و در این میان 4 نفر بازداشت شدند.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود جهت حفظ سلامتی و با توجه به شرایط موجود کشور مواد غذایی مصرفی را از برندهای معتبر و دارای نشان استاندارد تهیه کنند.

 

منبع خبرگزاری فارس
از طريق مریم باحور
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه