مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمب ۳۱ واحد غیرمجاز چربی سوز در شهرستان ری

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری از پلمب ۳۱ واحد چربی سوز غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

0 205

خانم زهره عبادتی در گفتگوبا خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: ۳۱ کارگاه غیر مجاز چربی سوز در شهرستان ری در دوره‌های قبل به دادگاه معرفی و پلمب شده بودند که صاحبان این کارگاه‌ها فک پلمب کرده بود و ما دوباره آن‌ها را به دادگاه معرفی کردیم که طی پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری اداره دامپزشکی توانستیم آن‌ها را به شهرک صنعتی چرم شهر که بستر مناسبی برای اینگونه کارگاه‌ها بود انتقال و ساماندهی کنیم.

وی در پاسخ به این که آیا در حال حاضر کارگاه چربی سوزی در شهرستان ری وجود دارد یا خیر؟ افزود: طبق پایش‌های انجام شده تاکنون کارگاه چربی سوزی شناسایی نشده و گزارش مردمی مبنی بر ایجاد کارگاه جدید نیز اعلام نشده و ما در گشت و کنترل هایمان همچنان این موضوع را پایش می‌کنیم به هر حال هر لحظه امکان دارد کارگاه جدیدی ایجاد شده باشد.
خانم عبادتی ادامه داد: فرآیند تولید این چربی سوز‌ها بازیافت است و ضایعات کشتارگاه‌های دامی است که در مراکز عرضه گوشت و دام تولید می‌شود و اگر آن‌ها بازیافت نشوند به صورت بلاتکلیف باقی می‌مانند و اگر در شهرک‌های صنعتی زیرساخت آن وجود داشته باشد و تحت قانون بازیافت آن صورت گیرد کمک به محیط زیست نیز هست.
رئیس محیط زیست شهرستان ری خاطر نشان کرد: پرونده افراد متخلف هنوز در دادگاه است و در مرحله رسیدگی قرار دارد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.