مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک: با متخلفان موادغذایی بخش کهریزک قاطعانه برخورد می‌شود

بخشدار کهریزک با اشاره به پلمپ انبار نگهداری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته گفت: با ورود مستقیم حوزه قضایی، انبارهای غیرمجاز پلمپ و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

امین بابایی در حاشیه پلمپ انبار نگهداری موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در منطقه شورآباد بخش کهریزک اظهار داشت: در راستای برنامه‌های گشت مشترک در بخش کهریزک با حمایت‌های حوزه قضایی در بحث برخورد قاطع با متخلفان، نظارت‌ها به صورت متوالی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: با همکاری مجموعه اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری و اداره تعزیرات در شناسنامه‌دار کردن و ممیزی انبارها، توفیقاتی در کشف و شناسایی تخلفاتی مانند احتکار یا نگهداری اقلام غذایی تاریخ مصرف گذشته حاصل شد.

بخشدار کهریزک افزود: طی بازرسی واحدهای گشت و با ورود مستقیم حوزه قضایی، انبارهای غیرمجاز پلمپ و با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

بابایی سپس با اشاره به معدوم‌سازی موادغذایی تاریخ مصرف گذشته تصریح کرد: با این اقدام از شرایطی که در راستای منفعت‌طلبی برخی افراد است و سبب آسیب به سلامت شهروندان می‌شود، ممانعت و با امحای این محصولات سلامت جامعه را که دغدغه همه مسئولان است حفظ می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه