مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۴ هزار مترمربع از معابر شهر کهریزک لکه‌گیری و آسفالت شد

شهرداری کهریزک گفت: ۲۴ هزار مترمربع از معابر عمومی شهر با ۴۸ میلیارد ریال هزینه طی سه ماه دوم سال جاری لکه‌گیری، زیرسازی و آسفالت شد.

علی یحیی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۴ هزار و ۵۰ کیلوگرم آسفالت برای لکه گیری و بهسازی معابر عمومی و خیابان های شهر کهریزک استفاده شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰ متر جدول برای ایجاد نهر و ۲ هزار و ۸۵۰ جدول گذاری در معابر عمومی انجام شده است، عنوان کرد: جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان های توت سفید، چهار باغ(لاین غربی)، خیابان های مطهر و کشاورز از جمله اقدامات صورت گرفته در فصل عمرانی سال جاری است.

یحیی پور ادامه داد: جدول گذاری ضلع جنوبی خیابان درختی، ۶۰ متری امام حسین، پشت شهرداری، ضلع جنوبی خیابان درختی و زیرساز و آسفالت منطقه قلعه سید از دیگر اقدامات شهرداری کهریزک در سه ماه گذشته می باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کهریزک به دنبال افزایش رضایتمندی شهروندان است، ابراز کرد: لکه گیری و زیرسازی آسفالت معابر، احداث بوستان و ارائه مطلوب خدمات شهری به مردم از مهترین برنامه های شهرداری کهریزک محسوب می شود.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه