مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

یزدیخواه: ری نباید تاوان همجواری با پایتخت را به دوش بکشد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه ری نباید تاوان همجواری با پایتخت را به دوش بکشد، گفت: مردم این منطقه تمام طول سال بوی نامطبوع ناشی از آرادکوه را استنشاق می‌کنند، ولی یک روز که بوی آن به سمت پایتخت می‌رود، صداها بلند می‌شود

سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ری که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش کهریزک در سالن جلسات این بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: در مورد طرح هادی کارگروهی تشکیل شده و سعی داریم تا مشکلات مردم عزیز استان را به انحای مختلف پیگیری کنیم.

وی با اشاره به آمادگی نمایندگان برای پیگیری مشکلات افزود: بخشی از مشکلات مطرح شده را در نشست با شهردار تهران مطرح کردیم، همچنین لازم است که جانمایی برای آرامستانی علاوه بر بهشت زهرا (س) صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس عنوان کرد: موضوع روان آب‌ها، انتقال زندانیان و غیره نیز با شهردار مطرح شده و ری نباید تاوان همجواری با پایتخت را به دوش بکشد؛ موضوع دفن زباله نیز که روزانه هشت هزار تن زباله در آرادکوه دفن می‌شود و طی ۲۵ سال بیش از ۱۰۰ میلیون تن زباله دفن شده و منطقه را آلوده کرده است، ضمن اینکه حضور معتادان متجاهر و اتباع نیز به این واسطه در منطقه زیاد شده است.

یزدی خواه سپس گفت: مردم این منطقه تمام طول سال بوی نامطبوع ناشی از آرادکوه را استنشاق می‌کنند، ولی یک روز که بوی آن به سمت پایتخت می‌رود، صداها بلند می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: ضایعات صنعتی و باراندازها در ری فرصت است البته در صورتی که ساماندهی شود، به علاوه حق‌آبه ری نیز باید تأمین شود، همچنین موضوع بیمارستان هاشمی نژاد و تحقق نیت واقف نیز باید به سرانجام برسد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به ضرورت اشتغالزایی در سطح شهرستان افزود: در حوزه‌های تولید باید کمک صورت گیرد تا تولید رونق پیدا کند؛ در این زمینه در مجلس پیگیر آیین نامه‌های مرتبط هستیم، به علاوه فرصت‌های بی‌بدیلی برای اشتغال در بخش کهریزک وجود دارد که باید به درستی از این ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.