مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک از توقف حفر چاه در بخش کهریزک خبر داد

بخشدار کهریزک با بیان اینکه حفر چاه در منطقه متوقف شده است گفت: اعتبارات مربوط به حفر چاه از پالایشگاه جهت تأمین آب از ریل شهید آوینی به روستاهای پرجمعیت کهریزک هزینه شده است.

امین بابایی، بخشدار کهریزک  در نشست شورای اداری شهرستان ری که با محوریت بررسی مسائل و مشکلات بخش کهریزک در سالن جلسات این بخشداری برگزار شد، اظهار داشت: در مورد تأمین آب شرب از سد ماملو و کرج اتفاقات خوبی برای کهریزک رخ داده و باتوجه به اینکه پیش از این آب منطقه از چاه‌های عمیق تأمین می‌شد، با پیگیری مجدانه و تأمین اعتبارات طرح‌های خوبی پیگیری شده است.

وی تصریح کرد: بخشداری کهریزک نیز در همین راستا جلو رفته و حفر چاه‌ها در منطقه متوقف شد و اعتبارات مربوط به حفر چاه از دستگاه‌هایی مثل پالایشگاه جهت تأمین آب از ریل شهید آوینی به روستاهای پرجمعیت هزینه شد.

بخشدار کهریزک با اشاره به اشتغالزایی برای دو هزار نفر با افتتاح ۳۲ پروژه در هفته دولت گفت: جهت انتقال آب از مخزن شهید رجایی نیز به طول ۴۵۰۰ متر انتقال لوله آب در قالب طرح قمربنی هاشم صورت می‌گیرد.

بابایی عنوان کرد: بخش کهریزک با پویایی خودش در راستای تحقق شعار سال حرکت کرده که در این زمینه با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومانی ۳۲ پروژه در هفته دولت افتتاح شد که زمینه اشتغال برای دو هزار نفر را فراهم کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه فرماندار شهرستان ری رویکرد و اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان و بخش کهریزک در ماه‌های اخیر صورت گرفته است که قدردان این زحمات هستیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه