مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشاورز: هنوز برای بازی کردن در لیگ برتر فوتسال تصمیم نگرفتم

سرمربی تیم فوتسال راگا تهران و کاپیتان اسبق تیم ملی، گفت: برای بازی کردن در لیگ برتر تصمیم نهایی خودم را نگرفتم اما هر کاری که به تیم کمک کند را انجام می‌دهم.

«محمد کشاورز» سرمربی جدید تیم تازه لیگ برتری شده راگا تهران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، تصریح کرد: بعد از جدایی از باشگاه گیتی‌پسند، سه پیشنهاد از تیم‌های لیگ داشتم اما در آخر تصمیم گرفتم سرمربی راگا شوم. این تیم به ایده‌هایی که داشتم نزدیک بود و بالاخره این تیم از شهر ری آمده و من احساس کردم که باید دین خودم را به محله‌ای که در آن بزرگ شدم، ادا کنم.

وی در خصوص هدف این تیم در لیگ برتر سال جاری، بیان داشت: نسبت به امکانات و داشته‌ها به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستیم و بعد از آن قصد داریم برای سال‌های آینده پیشرفت کنیم و به رده‌های بالاتری در جدول برسیم. در حال حاضر تازه به لیگ برتر رسیدیم و نباید انتظارات فراتر داشته باشیم. تا کنون با ۶ بازیکن سال گذشته به توافق رسیدیم و با چند بازیکن لیگ برتری در حال مذاکره هستیم.

کشاورز افزود: تا کنون کادر فنی خود را نیز کامل کرده و «احمد پری‌آذر» و «اصغر قهرمانی» که جزو افتخارات فوتسال هستند را به کادر تیم اضافه کردیم. «حسین نوروزی» و «مجتبی مزروعی» نیز در کادر فنی تیم حضور دارند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال، عنوان کرد: برخی تیم‌های لیگ برتر مانند مس‌سونگون، گیتی‌پسند و کراپ الوند توان مالی خوبی دارند که البته من بسیار از این موضوع خوشحال هستم که در این رشته هزینه می کنند و رقم‌های خوبی به بازیکنان فوتسال می‌پردازند البته حق فوتسالی‌ها بیشتر از این‌ها است و هرچه هزینه بیشتری در این رشته شود، کیفیت آن نیز بالاتر می‌رود  اما تیم‌هایی مثل ما نمی‌توانند به این شکل هزینه کنند و با این تیم‌ها رقابت داشته باشند.

وی درباره موضوع مربی – بازیکن بودن برای حضور در لیگ برتر فوتسال در سال آینده، گفت: هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفتم و این موضوع بستگی به شرایط تیم تا شروع لیگ برتر دارد. من فقط قصد کمک کردن به تیم را دارم و با نزدیک شدن به شروع لیگ تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.