مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مرگ زن معتاد با ضربات چاقو در شهرری

پلیس به دنبال قاتل فراری

تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت مردی معتاد که پس از قتل شبانه زنی جوان در جنوب تهران از محل گریخته همچنان در جریان است.

0 186

ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه ۱۱ خردادماه سال ۹۵ مردی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک قتل را اعلام کرد. لحظاتی بعد تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری در محل حادثه که اتاقکی کوچک در همسایگی یکی از کارخانه‌های محل بود حاضر شدند. اولین بررسی‌ها نشان داد که جسد متعلق به زنی حدودا ۳۰ ساله است که با اصابت ضربات چاقو به کام مرگ رفته است. با تایید حادثه تیمی از کارآگاهان ادره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه شهرری در محل حاضر شدند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این باره به جریان افتاد و مردی که گزارش قتل را اعلام کرده بود مورد تحقیق قرار گرفت.
او گفت

من نگهبان کارخانه هستم. ساعتی قبل مقابل در کارخانه نشسته بودم که دیدم دختر و پسری جوان که در حال عبور بودند کنار اتاقکی که مقابل کارخانه بود توقف کردند. آن‌ها به زور در اتاقک را باز کرده و وارد شدند. من هم کنجکاو شدم و در تاریکی هوا و در حالی که چراغ قوه به دست داشتم به طرف اتاقک حرکت کردم. وقتی مقابل اتاقک رسیدم از لای در دیدم که هر دو در کمال خونسردی در حال مصرف مواد هستند. از آن‌ها خواستم که آن جا را ترک کنند و برای مصرف مواد به محل دیگری بروند، اما اصلا به حرفم توجه نکردند. بعد به ان‌ها هشدار دادم که پلیس را با خبر خواهم کرد، اما باز هم اعتنا نکردند و مشغول مصرف شدند. من هم وقتی با بی‌تفاوتی‌شان مواجه شدم به طرف کارخانه رفتم تا ماجرا را به پلیس گزارش کنم. وقتی نزدیک در کارخانه رسیدم ناگهان صدای مشاجره از اتاقک بلند شد. دوباره به طرف اتاقک برگشتم. وقتی از در وارد شدم با جسد زن جوان روبرو شدم و از آن مرد هم خبری نبود.

 

بعد از ثبت اظهارات نگهبان کارخانه کاراگاهان دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف را بررسی کردند و متوجه شدند که حرف‌های شاهد حادثه درست است. براساس تصاویر به دست آمده دختر و پسر جوان به سختی در اتاقک را باز کرده و وارد می‌شوند. در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که مقتول سمیرا نام داشت و قبلا چند بار به اتهام جرایم مرتبط با مواد مخدر بازداشت شده بود. ماموران پلیس در این باره از چند نفر دیگر تحقیق کردند، اما از آن جا که نقشی در بروز حادثه نداشتند همگی ازاد شدند. با گذشت چهار سال از وقوع حادثه تلاش پلیس برای بازداشت متهم همچنان در جریان است. سرهنگ کارآگاه “مرتضی نثاری” معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، از شهروندان درخواست کرد چنانچه اطلاعی از مخفیگاه متهم دارند موضوع را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه