مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کلانتری شمس آباد بعنوان دومین کلانتری بخش فشافویه بزودی راه اندازی میشود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی، شهرداری حسن آباد و شهرک صنعتی شمس آباد و با تامین اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال توسط فرمانداری ری، دومین کلانتری بخش فشافویه بزودی راه اندازی میشود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگی احداث کلانتری دوم بخش فشافویه و کلانتری علائین بخش مرکزی گفت: شهرستان ری بدلیل موقعیت جغرافیایی و استقرار اماکن حساس، در حوزه انتظامی از اهمیت خاصی برخوردار است و می بایست با ایجاد زیرساخت ها، ضریب امنیتی شهرستان را افزایش داد.
معاون استاندار تهران افزود: اولویت شهرستان ری راه اندازی فرماندهی انتظامی ویژه شهرستان ری است که تمامی اقدامات مقدماتی و تخصیص اعتبارات ازسوی فرمانداری صورت گرفته که با واگذاری زمین توسط شهرداری تهران در محله 13 آبان شهرری، احداث ساختمان فرماندهی انتظامی در مرحله اجرایی قرار می گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در دهه گذشته اتفاقات خوبی در ساختار کلانتری ها صورت گرفت و امروز نیز شهرداری ها و دهیاریها بمنظور ارتقاء سطح امنیت و آرامش عمومی در احداث و تجهیز کلانتری ها مشارکت و اقدامی ماندگار از خود بجای می گذارند.
توکلی کجانی بیان کرد: بر اساس مصوبات اخذ شده دو کلانتری در بخش فشافویه و شهرک علائین بخش مرکزی بایستی احداث و راه اندازی شود.
وی افزود: درحال حاضر کلانتری شهرک علائین در مرحله تهیه نقشه و تامین اعتبار است و کلانتری شمس آباد بعنوان دومین کلانتری شهر حسن اباد بخش فشافویه نیز با تامین اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال توسط فرمانداری ری و با همکاری شهرداری حسن آباد و شهرک صنعتی شمس آباد در تکمیل ساختمان و تجهیز کلانتری و تامین نیروی انسانی از سوی نیروی انتظامی بزودی راه اندازی خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.