مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قول حمایت شهردار و فرماندار ری از تیم فوتسال راگا

سرمربی تیم فوتسال راگا شهرری: به غیر از حامیان مالی تیم، فرماندار و شهردار شهرری هم قول حمایت از تیم راگا را داده اند.

محمد کشاورز اظهار داشت: قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر انجام شد و تیم ما در گروه دوم با مدافع عنوان قهرمانی یعنی مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، هایپر شهر شاهین شهر و ارژن شیراز همگروه شد.
وی گفت: به نظرم قرعه ما کمی سخت است و باید با این تیم‌ها به صورت رفت و برگشت بازی کنیم. با این حال تلاش می‌کنیم به هدفمان برسیم.
سرمربی تیم فوتسال راگا شهرری ادامه داد: در این فصل سه تیم اول هر گروه برای قهرمانی و ۲ تیم هم برای بقا در لیگ برتر به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: تیم راگا که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است، حامیان مالی خوبی دارد، اما فرماندار و شهردار شهرری هم قول حمایت داده اند که امیدواریم از این تیم تازه لیگ برتری شده حمایت کنند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.
کشاورز در خصوص وضعیت تیم راگا، گفت: امسال هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است، با کادر خود آقایان پری آذر، نوروزی، مزروعی و قهرمانی به توافق رسیدیم و با پنج تا ۶ بازیکن پارسال هم توافق کردیم و با پنج بازیکن هم مذاکراتی داشتیم تا هفته آینده ترکیب تیم تکمیل شود.
وی افزود: برای تمرینات تیم هنوز مجوز‌های لازم را اخذ نکرده ایم، اما تلاش می‌کنیم با کسب مجوز‌های لازم، تمرینات خود را از هفته آینده شروع کنیم.
سرمربی تیم فوتسال راگا شهرری گفت: متاسفانه امسال به علت شیوع ویروس کرونا، مسابقات بدون حضور تماشاگر است، اما فکر می‌کنم شهرری این ظرفیت را داشته باشد، در صورتی که تماشاگران بتوانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند، سالن را پر کنند.
وی در خصوص اینکه آیا به عنوان مربی بازیکن در لیگ مسابقه می‌دهد یا خیر، افزود: هنوز در این باره تصمیم نگرفته ام و باید وضعیت تیم و شرایط موجود را ببینم.

منبع خبرگزاری صدا و سیما
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه