مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چهره مدارس شهرستان ری در دولت تدبیر و امید متحول شد

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: چهره مدارس و زیرساخت‌های آموزشی مدارس این شهرستان پس از توزیع عادلانه اعتبارات ارزش افزوده در دولت تدبیر و امید متحول شد.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در آیین بدرقه کاروان مهر با نشاط(وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس شهرستان های استان تهران) در شهرری، اظهار داشت: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ری اعتبارات خوبی را برای به سازی و نوسازی مدارس شهرستان ری از محل ارزش افزوده اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای نوسازی مدارس شهرستان ری اختصاص یافته ولی این میزان هم کافی نیست، افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال آخر دولت دکتر روحانی باید نسبت به تخصیص مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری اقدامات لازم را انجام دهد.

توکلی اضافه کرد: نوسازی و بهسازی مدارس روستاها و شهرهای ری نیازمند اعتبارات ملی است که باید وزارت آموزش و پرورش در این راستا کمک های لازم را مبذول نماید.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون در بسیاری از روستاهای شهرستان ری شاهد افزایش روز افزودن جمعیت اتباع هستیم، بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش باید از اعتبارات ملی برای تامین هزینه های تحصیل این افراد برای شهرستان ری اختصاص دهد.

توکلی در ادامه به دارا بودن ۲ ناحیه و ۲ منطقه آموزش و پرورش در شهرستان ری اشاره کرد و تاکید کرد: ساختار چارد سازمانی آموزش و پرورش شهرستان ری باید براساس جمعیت و مساحت تغییر کند و به یک مجموعه یکپارچه مدیریتی تبدیل نماید.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره شهرداری های و دهیاری های شهرستان ری اراضی خوبی را برای احداث مدرسه اختصاص داده اند، ابراز کرد: وزارت آموزش و پروش باید از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه در جهت توسعه زیرساخت های آموزشی شهرستان ری بهره بگیرد.

آیین بدرقه کاروان مهر با نشاط(وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس شهرستان های استان تهران صبح امروز با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، عسگری معاون اقتصادی استانداری تهران، صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از مدیران و مسئولان آموزش و پروش، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان شهید امام علی(ع) شهرری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.