مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: دفاع مقدس بزرگترین الگو برای اتحاد و انسجام ملی است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در جنگ تحمیلی با رهنمودهای امام راحل (ره) و ایثار و فداکاری رزمندگان در سایه وحدت و همدلی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن نرسید و برهمین اساس دفاع مقدس بزرگترین الگو برای اتحاد و انسجام ملی است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری حسین توکلی کجانی در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت، زنان و امور خانواده افزود: اجرای مراسم عزاداری ایام محرم تجربه خوبی برای اجرای برنامه های مذهبی شد و می توان براساس چارچوب پروتکل های بهداشتی، مراسم ملی از جمله گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزار کرد.
معاون استاندار تهران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بعد از انقلاب اسلامی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل تمامی دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان ری به نحوی برنامه ریزی کنند تا مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به صورت شایسته برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از بازگشایی مدارس و آموزش حضوری برقراری ارتباط عاطفی بین معلمین و دانش آموزان بمنظور آموزش بهتر است اما مدیران و مسئولین اجرایی مدارس بایستی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به سلامت دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: برخی دانش آموزان در دریافت آموزش غیر حضوری دچار مشکل امکانات و زیرساختی هستند و می بایست برای این دغدغه مهم برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
توکلی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین آموزش و پرورش به موضوع کودکان و مهدهای کودک به عنوان یک اصل مهم اشاره کرده اند که نشان از اهمیت آموزش کودکان دارد که ضرورت دارد این موضوع با درنظر گرفتن محتوای آموزشی کودکان سرلوحه کار قرار گیرد.
فرماندار ری گفت: آب آشامیدنی و سلامت مردم از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است و در این راستا ادغام آبفای شهری و روستایی زمینه ارائه خدمات بهتر و تامین آب با کیفیت را فراهم کرد.
توکلی یادآور شد: در شهرستان ری تامین آب گوارا و باکیفیت شهرها و روستاهای تابعه در دستور کار قرار دارد و از طریق استانی و شهرستانی اتفاقات خوبی درحال انجام است و اجرای انتقال آب آشامیدنی تهران از سد ماملو به شهرها و روستاهای شهرستان ری از مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای سلامت مردم است.

شهرستان ری دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و ۱۶۵شهید مدافع حرم در شهرستان ری تقدیم شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه