مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سومین مرکز نیکوکاری کهریزک در روستای گلحصار افتتاح شد

سومین مرکز نیکوکاری کهریزک در مسجد صاحب الزمان روستای گلحصار افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد کهریزک با بیان اینکه  پیش از ظهر امروز سومین مرکز نیکوکاری کهریزک در مسجد صاحب الزمان روستای گلحصار  افتتاح شد،گفت: هم اکنون ۳ مرکز نیکوکاری در کهریزک و توابع آن فعالیت می کنند، و تا پایان امسال ۸ مرکز نیکوکاری دیگر در این شهر افتتاح خواهد شد.

وی بابیان اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است، افزود: کمک‌های خیران شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است که در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

صفری ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان اختصاص می‌یابد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین استیری، امام جمعه باقرشهر و کهریزک در این مراسم ضمن تأکید بر رسیدگی به امور نیازمندان از فعالیت های کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد و افزود:با ایجاد مراکز نیکوکاری خدمات بهتری نیازمندان ارائه خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه