مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۴۰ هزار لیتر روغن تقلبی در شهرری+فیلم

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف بیش از ۴۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در بازرسی از انبارهای شهرستان ری خبر داد.

لطف‌الله ستاره با اعلام خبر کشف روغن موتور تقلبی و تخلف محرز جعل اظهار داشت: در بازرسی‌های سرزده از انبارهای سطح شهرستان ری انباری با کاربری غیرمجاز کارگاه تولید روغن موتور و فاقد مجوز با موجودی کالا از برند شناخته شده و معتبر که به صورت جعلی تهیه شده کشف شد.

وی افزود: این کارگاه فاقد مجوزهای لازم جهت تولید و بسته‌بندی روغن موتور است که با توجه به گزارش قضایی پیش از این نیز دارای پرونده تخلف در مراجع قضایی بوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس  بررسی‌های صورت گرفته توسط پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری و معاون قضایی بخش کهریزک مشخص شد که تمامی اقدامات این واحد تقلبی و جعلی بوده و نامبرده پس از تبدیل روغن سوخته به روغن تصفیه اقدام به بسته‌بندی با درجه کیفی بالا کرده است.

ستاره همچنین تاکید کرد: متخلف با جعل علامت استاندارد و لوگو برندهای معتبر روغن‌های با درجه کیفی پایین را تهیه و با تغییر بسته‌بندی به عنوان روغن با کیفیت روانه بازار کرده است.

وی تصریح کرد: پرونده تخلف این واحد صنفی به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال توسط بازرسین اتاق اصناف تشکیل و  پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات به مشتریان، تیم بازرسی نمایندگان اتاق اصناف به صورت دوره‌ای از انبارهای سطح شهرستان بازدید می‌کنند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه