مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: مهمترین هدف احزاب پیگیری مطالبه‌های مردم است

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مهمترین هدف احزاب پیگیری مطالبه‌های مردم است و امروز باید احزاب در کنار اهداف سیاسی، خدمت صادقانه به مردم را مدنظر قرار دهند.

حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در دیدار با اعضای مجمع زنان اصلاح طلب شهرستان ری افزود: برخی احزاب فعالیت های خود را به زمان های انتخابات اختصاص می دهند و پس از پایان هر انتخابات فعالیت و مطالبه گری آنها کاهش می یابد که بایستی دلایل این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: احزاب شهرستان ری بایستی شرایطی را مهیا کنند تا نخبگان و دانشجویان مستعد در فعالیت های حزبی مشارکت کنند تا بتوان از ظرفیت های جوانان کارآمد و پرتلاش برای رفع مشکلات شهرستان استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر نگاه افراد به جامعه دلسوزانه باشد آن جامعه در مسیر پیشرفت قرار می گیرد و حضور زنان کارآمد و دلسوز در احزاب می تواند در پیشبرد اهداف و افزایش مشارکت سیاسی تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری اضافه کرد: در سال آینده انتخابات مهم برگزار خواهد شد و احزاب شهرستان ری از امروز زمینه مشارکت سیاسی در سایه همدلی، وحدت و انسجام را فراهم کنند.

توکلی کجانی تاکید کرد: دولت تا آخرین روز فعالیت، پیگیر رفع مشکلات مردم است همانگونه که در هفته دولت بیش از یکصد طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در شهرستان ری به بهره برداری رسید که تمامی آنها از اهداف دولت تدبیر و امید در شهرستان ری بوده است.
وی ادامه داد: در شهرستان ری طی چند دهه اخیر تخت بیمارستانی به مجموعه بیمارستان های شهرستان اضافه نشده و در دولت تدبیر و امید با اهتمام ویژه به حوزه سلامت طی ماه های آینده ۳۲۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت شهرستان ری اضافه خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: عزاداری پرشور محرم امسال باوجود بیماری کرونا نشان داد که عشق به امام حسین (ع) زمان و مکان نمی شناسد و در شهرستان ری اکثریت مردم و عزاداران آگاه و با بصیرت با پیروی از تاکیدات مقام معظم رهبری، دستورالعمل ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا پیرامون نحوه برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم را رعایت کردند.

۲۸ تشکل حزبی در شهرستان ری فعالیت می کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون در جنوب استان تهران واقع شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.