مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین «بیت هر شهید یک حسینیه» در شهرری برگزار شد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران – شهرری اعلام کرد: آیین «بیت هر شهید یک حسینیه» با عنوان مهر آیین مقابل منزل شهید مدافع حرم وحید زمانی‌نیا که همراه و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی بود، به همت اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه ۵ شهرداری این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مبین معبودی روز چهارشنبه در این باره گفت: در این مراسم پرفیض که مقابل منزل شهید وحید زمانی‌نیا و در محله استخر با حضور مسئولان شهرداری منطقه ۲۰ تهران، شهرری و مردم مومن و ولایتمدار این محله برگزار شد، از خانواده این شهید والا مقام قدردانی به عمل آمد.
حمیدگودرزی شهردار ناحیه پنج شهردای منطقه ۲۰ تهران نیز در این مراسم گفت: نهضت عاشورا و جریان شهدا در هم تنیده است، چرا که شهیدان و ایثارگران معظم با در دست داشتن پرچم عاشورا مقابل دشمن ایستادگی و با فداکاری، شجاعت و شهامت از ارزش های ناب اسلامی دفاع کردند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا راهنما، روشن کننده و ترسیم گر راه ملت ایران اسلامی و خانواده های معزز آنها الگو و اسوه جامعه بشریت هستند که وجود آنها آبرو و حیثیت و گوهر است که خداوند به ما ارزانی داشته و یقینا خدمتگذاری به این ذخائر معنوی از افتخارات و وظیفه ملی و همگانی محسوب می شود.

شهرستان ری دارای ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۴۸۶ آزاده است و این شهرستن ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.
شهید وحید زمانی نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از فرزندان شهرری است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.