مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برق دار شدن دو روستا در شهرستان ری

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

مدیر منطقه برق کهریک از توابع شهرستان ری اعلام کرد: از محل اعتبارات عمران روستایی، روستای قشلاق کلاغیه از بخش کهریزک و کیقباد از بخش فشافویه این شهرستان در هفته دولت با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار برق رسانی شد.

علی شهبازی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در بخش کهریزک و فشافویه روستایی بدون برق وجود ندارد، همه خانوارهای روستایی بالای ۱۰ خانوار و حتی زیر ۱۰ خانوار در منطقه برق دار شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در قالب اعتبارات اصلاح و بهینه سازی نیز دو روستای ترقوزآباد در بخش کهریزک و خانلق در بخش فشافویه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال اصلاح شبکه فشار ضعیف انجام شده است.
این مسئول ادامه داد:در راستای بازآفرینی شهری در بافت فرسوده باقرشهر بزودی اصلاح و بهینه کاملی انجام خواهد شد و علاوه برآن نیز پروژه های کاهش بار پست های بار و فیدرها در برنامه خواهیم داشت.
شهبازی مهمترین برنامه های این حوزه را اجرای طرح فاز دوم شهرک صنعتی شمس آباد ۲ برشمرد و اظهار داشت: اصلاح و تعویض سیم به کابل خود نگه دار و نوسازی شبکه از سال گذشته در حال انجام است و تا پایان سال ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه امسال در پیک تابستان با همکاری صنایع توانستیم خاموشی را به صفر برسانیم، یادآور شد: با مشارکت صنایع و جابجایی تعمیرات و تعطیلات و استفاده از مولد های آنها در پیک بار توانستیم برنامه پاسخگویی بار را اجرایی کنیم.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه