مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هنرمندان ری برای دانش‌آموزان محروم لباس فرم تهیه کردند

مسئول انجمن موسیقی شهرستان ری گفت: این انجمن با همکاری موسسه فرهنگی و هنری نافا و در آستانه سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور لباس فرم تهیه و اهدا کرد.

علیرضا قدیری اظهار داشت: از آنجائیکه لباس‌های فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته به دلیل برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها بلااستفاده مانده بود، در یک فراخوان لباس های فرم دانش آموزان شهرری جمع آوری و پس از مرتب سازی و شماره بندی برای مناطق سفید از کرونا که کلاس های حضوری دارند، ارسال شد.

وی اظهار داشت: مکاتبه ای هم با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ری شده که مدارس همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا مردم بیشتری در این کار خیر سهیم شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فاز اول این پویش، لباس های فرم دانش آموزان به شهرستان های محروم استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

قدیری ادامه داد: انجمن موسیقی شهرستان ری به دلیل شیوع ویروس کرونا اجراهای زنده در فضای مجازی داشته است که هر کدام بین ۸۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ بازید کننده داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری دارای ۳۰۰ کلاس موسیقی در قالب ۱۳ آموزشگاه است، یادآور شد: هم اکنون ۲۰۰ نفر از بهترین مدرس های موسیقی کشور در آموزشگاه های شهرستان ری مشغول تدریس هستند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه