مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی دریغ نمی کنیم

نماینده مردم ری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد

نشست شورای معاونین بهزیستی شهرستان ری باسیدعلی یزدی خواه نماینده مردم ری در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

نشست شورای معاونین بهزیستی شهرستان ری با حضور سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و روسای برخی از مراکز شبه خانواده غیر دولتی در سالن اجتماعات بهزیستی ری برگزار شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه کارکنان خدوم بهزیستی و اعلام رضایت از عملکرد این مجموعه حمایتی در پوشش خدمات خالصانه به مددجویان نیازمند، اعلام داشت : باتوجه به آشنایی دقیق از اقشار آسیب دیده اجتماعی و در راستای کمک به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی، از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی دریغ نمی کنیم.
سید علی یزدی خواه در ادامه افزود: در صورت ارائه طرح پیشنهادی با عنوان ترمیم اعتبارات بهزیستی در مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را برای تصویب قوانین مرتبط انجام می دهیم.
مدیر بهزیستی شهرستان ری نیز در این نشست، ضمن خوش آمد گویی و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام با ارائه گزارشی از فعالیتهای جاری به تشریح برنامه های توسعه محور شهرستان پرداخت و اظهار داشت: جامعه هدف بهزیستی به عنوان اقشار عمدتا آسیب دیده یا آسیب پذیر و از دهک پایین و کم درآمد جامعه نیاز به توجه و عنایت ویژه دارند.
محمدرضا خدابخشی ضمن تاکید بر تنوع کمی و کیفی خدمات در حوزه های پیشگیری، اجتماعی، توانبخشی، مشارکتهای و همچنین با اشاره به نیاز مددجویان به مسکن، اشتغال و ازدواج و بالاخص فرزندان بی سرپرست یا بد سرپرست، نمایندگان مردم در مجلس را به عنوان تسهیلگران اثر گذار در تصویب لوایح حمایتی برای جامعه هدف بهزیستی دانست و گفت: انتظار می رود به منظور بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مددجویان تمهیداتی در نظر گرفته شود تا در برنامه هفتم توسعه متناسب با تعهدات سازمان بهزیستی اعتبارات مناسبی مورد تصویب نمایندگان قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه