مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید یزدی خواه از مرکز پرورش و نگه داری دام سنگین در حسن آباد فشافویه

عضو مجمع نمایندگان استان تهران از مرکز پرورش و نگه داری دام سنگین در حسن آباد فشافویه بازدید به عمل آورد.

علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس در راستای سال جهش تولید به همراه تعدادی از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان جهاد کشاورزی استان تهران و شهرستان ری از یک مرکز پرورش و نگه داری دام سنگین یا 5 هزار راس دام واقع در حسن آباد فشافویه بازدید به عمل آورد.

براساس این گزارش، در این بازدید مشکلات دامداران در خصوص نهاده های دامی مورد بحث قرار گرفت و دامداران به بیان مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

گفتنی است که در این بازدید، دامداران با بیان مواردی از جمله؛ انحصار واردات در نهاده های دامی و واگذار شدن  ثبت سفارش، تهیه و توزیع نهاده ها با یک تصمیم نابجا به وزارت صمت  به بیان مشکلات خود در این حوزه با نماینده مردم تهران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی پرداختند.

شایان ذکر است که علی یزدی خواه عضو مجمع نمایندگان استان تهران در پایان این بازدید قول پیگیری مشکلات دامداران به ویژه  تجدید نظر در خصوص واگذاری اختیارات  ثبت سفارش، تهیه و توزیع نهاده ها به وزارت صمت را ارائه داد./

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه