مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وقف ۹ واحد مسکونی برای زوج‌های جوان در شهرری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: یک واقف خیر اندیش ۹ واحد مسکونی را وقف زوج‌های جوان کرد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: صبح امروز یک واقف خیر اندیش با مراجعه به اداره اوقاف، برای وقف ۹ واحد مسکونی به نیت زوج‌های جوان اقدام کرد.

وی گفت: محل واحدهای مسکونی در کهریزک قرار دارد و ۹ واحد ۶۰ متری نوساز بوده که در سال جاری در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع احداث شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ادامه داد: نیت آقای چراغی واقف این مجتمع، کمک به جوانان بوده و برای این منظور اقدام به خرید زمین و سپس احداث و وقف آن به زوج‌های جوان کرده است.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: طبق نیت واقف، هر کدام از این واحدها به مدت یک سال در اختیار زوج‌هایی قرار می‌گیرد که تازه ازدواج کرده و برای تهیه مسکن مشکل دارند.

چراغی واقف این مجتمع مسکونی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: هدف اصلی من از این وقف، کمک به ازدواج جوانان است زیرا بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی و به ویژه تهیه مسکن نمی‌توانند ازدواج کنند.

وی گفت: بر همین اساس نیت کردم هر واحد را به مدت یک سال به صورت رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار دهم و کسانی که صاحب فرزند باشند می‌توانند به مدت دو سال استفاده کنند.

این واقف نیک اندیش ارزش تقریبی ملک را بیش از ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تمام اقدامات لازم برای وقف انجام شده و امروز در حال ثبت واحدها در اداره اوقاف هستیم و زوج‌ها نیز از طریق مراکز خیریه شناسایی شده و آماده سکونت در این واحدها هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه