مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ورزشکاران شهرری پارسال ۲۴ مدال جهانی کسب کردند

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ۴۵۳ مدال طی پارسال توسط ورزشکاران این شهرستان به دست آمد که ۲۴ مدال آن در رقابت‌های جهانی بود.

مهدی صداقت  با بیان اینکه ورزش شهرستان ری در طول تاریخ این سرزمین، محل افتخارات پر شمار ملی و بین المللی بوده است، افزود: از شمار مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران این شهرستان ۱۵ مدال بین‌المللی، ۱۸ مدال آسیایی، ۱۴۲ مدال کشوری و ۲۵۴ مدال هم استانی بود.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای بهبود شرایط خدمت به ورزشکاران، شمار بیمه شدگان ورزشی شهرستان ری در سال گذشته ۱۶ هزار و ۸۳ نفر بود که نسبت به سال ماقبل آن رشد داشته ایم و به لحاظ مراقبت از سلامت ورزشکاران، بیمه را به عنوان یک دغدغه در پیش گرفته ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: خانه کشتی شهدای دولت آباد (نادر) توسط بخش خصوصی با ۲۰ میلیارد ریال در راستای طرح کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به مناطق محروم تجهیز و احداث شده است و در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح خواهد شد.

صداقت اعلام کرد: نامگذاری سالن چند منظوره جدید الاحداث باقرشهر به نام شهید وحید زمانی نیا (از همراهان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)، راه اندازی چهار پایگاه قهرمانی(خانه جودو مَلک ری، بوکس، تکواندو و ژیمناستیک)، تجهیز ۱۱ خانه ورزش روستایی با وسایل ورزشی تاتامی، تخته استپ و وسایل بدنسازی از دیگر اقدام های اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سال گذشته بود.

به گفته این مسئول هم اکنون ۱۶۳ مکان ورزشی در شهرستان ری میزبان ورزشکاران این شهرستان است که ۸۲ واحد آن دولتی و ۸۱ مکان آن متعلق به بخش خصوصی است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری یادآور شد: هم اکنون در این شهرستان ۳۲ هیات ورزشی فعال، چهار هیات نیمه فعال و هفت هیات نیز غیرفعال هستند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرار گیری حرم عبدالعظیم (ع) در آن به عنوان قبله تهران شهرت دارد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه