مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گام دیگر بخشدار کهریزک در تأمین آب شُرب سلامت/ قمصر از آب شُرب با کیفیت برخوردار شد

بخشدار کهریزک با تأکید بر تأمین آب شُرب سلامت در شهرها و روستاهای بخش کهریزک از افتتاح فاز دوم پروژه تصفیه‌خانه در روستای قمصر خبر داد.

امین بابایی در حاشیه افتتاح فاز دوم پروژه تصفیه‌خانه روستای قمصر که با حضور محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: در سومین روز از هفته دولت ۲ پروژه موثر و متمرکز در روستای قمصر افتتاح و به بهره‌برداری رسید که نخست افتتاح مخزن ۲۰۰۰ مترمربعی آب شُرب به منطقه بود که با پیگیری‌های اعضای شورا و دهیاری محقق شد.

وی ادامه داد: این مخزن با عمق ۵ متر و ظرفیت ۲۰۰۰ مترمکعب برای تامین آب شُرب منطقه فراهم شده که از سال گذشته عملیات کلنگ‌زنی آن آغاز و امسال در هفته دولت به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به دست مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها که از اقدامات ابتکاری شورای شهر کهریزک بود در راستای تامین آب شُرب باکیفیت و مطلوب است که به صورت پایلوت در روستای قمصر به مرحله اجرایی رسید.

بابایی افزود: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تصفیه‌خانه روستای قمصر از سال ۸۹ آغاز شده بود که به دلیل مطالبه‌گری جدی مردم سطح روستا مقرر شد این پروژه در فاز دوم با ظرفیت مطلوب‌تری در حدود ۱۲ مخزن آبگیری شود که امروز بخش عمده‌ای از آن آبگیری شد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌، یک دستگاه فیلترینگ با ظرفیت مطلوب در مدار تصفیه‌خانه آب شُرب قرار گرفته که خدمات آبرسانی را به درب منازل روستائیان قمصر هدایت می‌کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.