مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

روایتی از شهید مدافع سلامت محمد حسین خلیلی

محمدحسین خلیلی سرهنگ بازنشسته و پزشک مدافع سلامت که در منطقه شهر ری و در دارالشفاء حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) فعالیت می کرد و خود را وقف بیماران کرونایی کرده بود، مرداد ماه گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

0 186

شهید خلیلی که با شروع بیماری کرونا علی‌رغم بازنشستگی از خدمت، ضمن قرار گرفتن در صف اول جهاد سلامت، به درمان بیماران در یکی از مناطق محروم تهران پرداخته بود، قبل از بازنشستگی، ریاست درمانگاه تخصصی بیمارستان گلستان ارتش جمهوری اسلامی را بر عهده داشت و سال‌ها عمر خود را وقف خدمت به سربازان اسلام کرد.

آن شهید فداکار و متخلق که بیش از ۱۵ سال مشغول خدمت رسانی به بیماران کم‌بضاعت منطقه محروم شهرری بود، در سال‌های ۹۸ و ۹۹ علی‌رغم احراز جایگاه  مدیریت بهداشت و درمان دارالشفاء کوثر همزمان به ارائه خدمت به بیماران نیز می‌پرداخت.

حضور آن عزیز سفرکرده به عنوان یک پزشک داوطلب در مراسم کلان آستان مقدس چون لیالی قدر، ایام مسلمیه، محرّم و سایر مناسبت‌ها  همچنین  پای‌بندی کامل وی به اخلاق پزشکی و تقبل هزینه بیماران نیازمند از جمله خصائص جوانمردانه آن پزشک با ایمان بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه