مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چهار طرح عمرانی و بهداشتی در شهرستان ری به بهره برداری رسید

چهار طرح عمرانی، خدمات شهری و بهداشتی با حضور استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.

در این آیین بوستان زیتون در شهر قیامدشت با وسعت ۳۹ هزار متر مربع و ۷۳ میلیارد ریال دارای پیست دوچرخه سواری ، نمازخانه ، زمین ورزشی و پیست پیاده روی  در مدت بکسال اجرا و به بهره برداری رسید.

طرح بلوار فرهنگ شهر قیامدشت با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۶ ماه به طول ۸۵۰ متر و اجرای جدول گذاری و زیر سازی و آسفالت به بهره برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری خانم شوکت علی اکبری در کهریزک با ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت سه هزارو ۸۵۰ متر مربع و یکهزار و ۸۵۰ متر مربع بنا دارای ازمایشگاه ، داروخانه، دندانپزشکی و پزشکان عمومی توسط خیر مرحوم حاج اکبر صادقی و همسر وی احداث شده بود به بهره برداری رسید.

طرح توسعه فاز دوم سردخانه شباهنگ با ۳۵۰ میلیاردریال اعتبار برای نگهداری کالا و بسته بندی گوشت قرمز و مرغ با ظرفیت ۶ هزار تن و اشتغالزایی ۴۷۰نفر  به بهره برداری رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه