مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استاندار تهران: تا پایان دولت هرماه تعدادی پروژه افتتاح می‌کنیم

استاندار تهران گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان و جهادکشاورزی حمایت‌های خوبی می‌شود و تا پایان دولت، هر ماه تعدادی پروژه در زمینه‌های مختلف افتتاح خواهد شد.

 انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت کهریزک در شهرستان ری، اظهار کرد: امروز مقوله امنیت ابعاد مختلفی دارد و توجه به امنیت بهداشت و درمان در زمان شرایط شیوع کرونا اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: مردمی که در بخش کهریزک زندگی می‌کنند عمدتا از سواد سلامت پایینی برخوردار هستند لذا کادر بهداشت و درمان باید در ابعاد مختلف در ارتقای سطح دانش شهروندان تلاش کند.

استاندار تهران تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ری با تقویت بخش مشاوره‌های بهداشتی و روانی به مادران به ویژه در بخش کهریزک نقش به سزایی در ارتقای سواد بهداشتی شهروندان دارند.

محسنی بندپی ادامه داد: استان تهران علیرغم تلقی نادرست از برخوردار بودن، متاسفانه در بسیاری از شاخص ها از جمله بهداشت و درمان محروم است.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان ری با حضور فرماندار با انگیزه و بخشدار فعال مجموعه ای همدل و پرتلاش است و در حوزه های مختلف در این شهرستان تحول آفرین بوده است.

استاندار تهران در پایان با بیان اینکه ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل زیان دیده از کرونا اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: در بند الف تبصره ۱۸ محدودیتی برای سرمایه گذاری نداریم و در حوزه های مختلف به ویژه جهادکشاورزی و شرکت های دانش بنیان حمایت های خوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت فعلی هر ماه تعدادی پروژه در زمینه های مختلف افتتاح کنیم.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه