مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتتاح طرح‌های هفته دولت در کهریزک یکهزار و ۸۰۰ شغل ایجاد می‌کند

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری با بیان اینکه افتتاح طرح‌های هفته دولت در این بخش یکهزار و ۸۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد، گفت: متاسفانه التهابات ناشی از ویروس کرونا ماهیت عملکردی را تحت تاثیر قرارداده است که امیدواریم شهد شیرینی خدمات دولت تدبیر و امید به کام مردم بنشیند.

امین بابایی روز چهارشنبه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۳۴ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و آموزشی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان در این بخش طی هفته دولت به بهره برداری رسید.

فاز نخست صنایع غذایی پروان با اشتغالزایی یکهزار و ۵۰۰ نفر و اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان از طرف بخش خصوصی و ۲۰ میلیون یورو ارز برای واردات دستگاه های روز گذشته به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در ایام هفته دولت درمانگاه شهید رجایی باقرشهر با زیربنایی یکهزار و ۲۰۰ متر مربع در کهریزک به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: تمامی تعرفه های این درمانگاه خیرساز دولتی بوده و همچنین این درمانگاه به یونیت دندانپزشکی و ایمپیلنت مجهز است.

بابایی یادآور شد: فاز دوم سردخانه شباهنگ با اشتغال زایی ۵۰ نفر در حوزه نگهداری کالا و بسته بندی گوشت قرمز و سفید نیز از دیگر طرح های است که طی هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه مخزن ۲ هزار متر مکعبی روستای قمصر با اعتبار یک میلیارد تومان طی روزهای اخیر به بهره برداری  رسید، افزود: با بهره برداری از این مخزن و فیلترهای آب شیرین کن با اعتبار یک میلیارد تومان روستاهای قمصر، گلحصار و قلعه نو چمن به آب گوارا با سختی کم وصل می شوند.

بابایی اجرای طرح های شهرری را از دیگر اولویت های بخشداری کهریزک عنوان کرد و افزود: خیابان چهار باغ با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طی هفته دولت به بهره برداری رسید.

این مسئول  ادامه داد: استخرهای امام حسن(ع) در باقرشهر و یک استخر دیگر در صادق آباد با اعتبار چهار میلیارد تومان طی هفته دولت کلنگ زنی شد و تا دهه فجر نیز باید به بهره برداری می رسد.

بخشدار کهریزک یکی از مهمترین دغدغه های مردم روستای  بزرگ گلحصار را امنیت جاده این روستا برشمرد و گفت: عملیات اجرایی تعریض جاده روستای گلحصار با اعتبار هشت میلیارد تومان به طول سه کیلومتر طی هفته دولت برزمین زده شد و براساس برنامه زمانبدی باید تا دهه مبارک فجر این طرح به بهره برداری برسد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه