مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنج طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید

پنج طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان امروز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری به بهره برداری رسید.

ساختمان شورای اسلامی شهر قیامدشت با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۷۲۰ متر مربع، مرکز توانمندسازی و کارآفرینی شهر قیامدشت با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و زیربنای ۴۶۰ متر مربع از جمله طرح های بودند که امروز در بخش خاوران شهرستان ری به بهره برداری رسید.

همچنین مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب روستای قمصر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و فاز دوم تصفیه خانه همین مخزن با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۰ هزار لیتر آب با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و زیربنای۲۰۰ متر مربع در بخش کهریزک به بهره برداری رسید.

فاز اول بوستان فرهنگ شهر حسن آباد با اعتبار هفت میلیارد تومان و مساحت ۳۶ هزار متر مربع نیز امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در بخش حسن آباد فشافویه شهرستان ری به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران  در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات دولت به مردم است، گفت: امسال ۱۱۰ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و درمانی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان بخش های مختلف شهرستان ری به بهره برداری رسید.

محمد تقی زاده اظهار داشت: افزایش سرانه های مختلف رفاهی در بخش های و شهرهای استان تهران با احداث بوستان، مراکز درمانی، بهداشتی، ورزشی و سایر امور برای افزایش رفاه و آسایش عمومی مردم در دستور کار استاندار و فرمانداری های استان تهران قرار دارد.

وی یادآور شد: رشد سرانه های مختلف رفاهی مردم در نقاط کم برخوردار استان تهران باعث افزایش رضایتمندی مردم می شود که باید در دستور کار تمامی فرمانداری های و بخشداری های قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ادامه این برنامه اظهار داشت: چهره بخش های، شهرها و روستاهای شهرستان ری طی چند سال اخیر با تزریق اعتبارات ارزش افزوده براساس شاخص های جمعیتی دگرگون شده است.

حسین توکلی کجانی با بیان اینکه طی هفته دولت امسال طرح های توسعه ای متنوعی در شهرهای و روستاهای شهرستان ری به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: فرمانداری، بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان ری با تمام تلاش خود به دنبال افزایش سرانه های رفاهی و رضایتمندی بیشرت مردم جنوب تهران هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه