مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نوید بخشدار کهریزک به راه اندازی دفتر اتاق اصناف در بخش کهریزک؛ شناسنامه دار کردن انبارهای بخش کهریزک تسریع می شود

بخشدار کهریزک با اشاره به ضرورت راه اندازی دفتر اتاق اصناف در بخش کهریزک بر تسریع در روند شناسنامه دار کردن انبارهای آن تأکید کرد.

، امین بابایی در جلسه جانمایی دفتر نمایندگی اتاق اصناف در بخش کهریزک که با حضور موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شد،، با تاکید بر لزوم نگاه همه جانبه به اصناف بخش کهریزک اظهار داشت: نگرش خاصه به اقتصاد خرد در سطح صنوف می تواند پوشش دهنده ساختارهای بنیان اقتصاد کلان باشد.

وی بیان کرد: اساسا یکی از دغدغه های بخش کهریزک از گذشته تاکنون عدم شناسنامه دار بودن و مبنای تفکیک نوع فعالیت در ساختار نوع عملکردی انبارها بوده است که اخیرا این موضوع در دستور کار قرار گرفته و ما نیز برای تامین و تکمیل شناسنامه بخش، ظرفیت خوبی را تحت عنوان “شناسنامه بخش کهریزک” در حال تدوین و تنظیم داریم که یک بخش آن به حوزه فعالیت و نوع عملکردی اصناف برمی گردد.

بخشدار کهریزک افزود: بخشداری کهریزک آمادگی کاملی برای همراهی با اداره صنعت، معدن و تجارت برای شناسنامه دار کردن انبارهای بخش کهریزک دارد.

بابایی سپس با اشاره به جانمایی اتاق اصناف در بخش کهریزک تصریح کرد: راه اندازی دفتر اتاق اصناف بخش کهریزک می تواند تاثیر زیادی در پیشبرد فعالیت اصناف داشته و به موازات آن زمینه رونق تولید و تحقق جهش تولید را فراهم کند.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه امور اقتصادی تاکید کرد: حمایت از اصناف و رفع مشکلات آنان اولویت مهمی است که تمام تلاش خود را معطوف این امر می کنیم تا زمینه بهبود فعالیت اصناف فراهم شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه