مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۳ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس‌آباد شهرری به بهره‌برداری رسید

٢٣ واحد صنعتی با اعتبار ٥١٥ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط استاندار تهران و با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری روز سه شنبه در شهرک صنعتی شمس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

0 113

با بهره برداری از این واحدهای صنعتی به مناسبت هفته دولت زمینه اشتغال ٨٦٤ نفر به صورت مستقیم و ٢ هزار و ٩٧ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.
این ۲۳ واحد صنعتی با کاربری های فلزی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، الکترونیکی و تولید آسانسور به بهره برداری رسیدند.

شرکت های فولاد قائم با اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر، تعاونی ذوب و نورد هرمس پولاد ایران با اشتغالزایی ۴۲۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم و شرکت اتوماتیک یاران با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم از مهمترین شرکت های فولادی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

بر اساس این گزارش، شرکت پارس کیا مهنام در زمینه برق و الکترونیک با اشتغالزایی ۸۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم، شرکت بازارگان کالا در زمینه تولید محصولات شیمیایی با اشتغالزایی ۴۵ نفر مستقیم و ۱۳۵ نفر غیرمستقیم  و شرکت صدرا نادین صنعت در زمینه مواد غذایی با اشتغال ۱۲ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم از دیگر شرکت های مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

شهرک صنعتی شمس آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده تهران – قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) واقع شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.