مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سهمیه مالیات بر ارزش افزوده ری ۳ برابر بودجه عمرانی استان تهران است

معاون استاندار تهران گفت: سهمیه مالیات بر ارزش افزوده ری ۳ برابر بودجه عمرانی استان تهران است که ظرفیت خوبی برای افزایش خدمات در پروژه های مختلف ایجاد می کند.

شکراله حسن بیگی ظهر امروز در مراسم افتتاح 41 پروژه در این شهرستان با اشاره به اهمیت شناختن خدمت صادقانه و تعریف صحیح آن توسط رسانه ها به مردم و مسئولان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به درستی مسیر خدمت را شناختند و نام خود را با جهاد در راه ساختن و سازندگی ماندگار کردند.

وی افزود: امتداد این مسیر بر دوش اصحاب رسانه است که باید با شناساندن این عزیزان این مسیر ماندگار را استوار کنند.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت رشد روستاها برای پایه گذاری اقتصاد ماندگار و افزایش امنیت شغلی برای جوانان، یکی از دلایل مهاجرت روستاییان به شهرها را نبود امنیت شغلی در کنار افزایش خدمات دانست و افزود: امروز  24 درصد روستانشین داریم و مابقی شهرنشین هستند، این مسئله نشان دهنده کاستی در انجام کار مسئول نیست بلکه در کنار ایجاد ظرفیت های مختلف باید ظرفیت های شغلی را در نظر گرفت و با افزایش شغل مناسب با توجه به ظرفیت های موجود آن منطقه، امنیت شغلی برای جوانان روستانشین را به وجود بیاوریم.

وی بیان کرد: امروز مالیات بر ارزش افزوده توانسته روستاها را توانمند سازد و رشد خوبی را در روستاهای استان تهران شاهد هستیم و می تواند گام خوبی در معکوس کردن مهاجرت ایجاد کند.

حسن بیگی تصریح کرد: سهمیه مالیات بر ارزش افزوده شهرستان ری 3 برابر بودجه عمرانی استان تهران است که ظرفیت خوبی برای افزایش خدمات در پروژه های مختلف ایجاد می کند.

وی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در شهرستان پاکدشت برای روستاهای 2 بخش مرکزی و شریف آباد گفت: با همدلی بین مسئولان این شهرستان، توسعه خوبی را شاهد هستیم که امروز منجر به افتتاح این پروژه ها در روستاها و شهرها شد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: با ادامه دار شدن این توسعه و ظرفیت پایتخت گل و گیاه ایران امید رشد بیشتر را در این شهرستان داریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.