مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهره برداري از 4 طرح عمراني در شهرستان ري

همزمان با سومین روز از هفته دولت ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان ری به بهره برداری رسید.

 در مراسم بهره بهرداری از این طرح‌ها که با حضورمسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد، ساختمان چندمنظوره دهیاری و شورای اسلامی روستای امین آباد بخش مرکزی ری با اعتبار ۵ میلیارد تومان به مساحت ۶۰۰ متر مربع، سوله کارآفرینی سپهبد شهید قاسم سلیمانی روستای قمی آباد بخش قلعه نو با اعتبار ۸۴۰ میلیون تومان به مساحت ۴۵۰ متر مربع، مدرسه ۵ کلاسه روستای مقیم آباد بخش قلعه نو با اعتبار ۷ میلیارد و یکصد میلیون تومان به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع وفاز دوم کشتارگاه صنعتی آریان تیس بخش کهریزک با اعتبار ۵ میلیارد تومان و به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع افتتاح شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح‌ها با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت ۱۰۲ طرح عمرانی با اعتبار ۵۹۸ میلیارد تومان در شهرستان ری به بهره برداری می‌رسد، گفت: این طرح‌ها عمدتا در حوزه مدیریت شهری و روستایی، بهداشت و درمان، واحد‌های آموزشی، طرح‌های آبرسانی و تامین برق و طرح‌های کار آفرینی می‌باشد.
حسین توکلی با اشاره به بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهرستان ری افزود: این مرکز با همراهی خیرین و کمک دولت در حوزه سلامت به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه در حوزه کار آفرینی و بخش خصوصی هم طرح‌های شاخصی با سرمایه گذاری قابل توجه به بهر برداری می‌رسد که زمینه اشتغال پایدار را برای شهرستان ری ایجاد می‌کند خاطر نشان کرد: در هفته دولت در مجموع ۲۹ واحد تولیدی – صنعتی در حوزه بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد.
معاون استاندار تهران با اشاره به بهره برداری از طرح ایمن سازی و بهسازی روکش آسفالت کمربندی دوم تهران اظهار داشت: در تلاشیم تا بتوانیم طرح‌هایی که در سطح شهرستان ری نیمه تمام مانده را پیگیری و تامین اعتبار کنیم تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه