مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بزرگداشت روز ملی مبارزه با تروریسم در بهشت زهرا(س) برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با تروریسم در مزار شهدای هفتم تیرماه در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

این مراسم با محوریت شهید اسدالله لاجوردی و شهیدان رجایی و باهنر و با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، سیدجواد هاشمی نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان (شهدای ترور) و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یکی از دوستان و همرزمان نزدیک شهید اسدالله لاجوردی در مبارزه با طاغوت در این مراسم با بیان اینکه مهمترین کار شهید لاجوردی جمع آوری دایره نفاق در جامعه بود، گفت: وی با درایت و هوش خاصی که داشت توانست جلوی نفوذ بسیاری از منافقان را به داخل نظام بگیرد.

سید مرتضی بختیاری با اشاره به نامگذاری شهید لاجوردی از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مرد پولادین، افزود: جهاد در راه خدا و انجام امور به خاطر اسلام اصلی‌ترین علت مقاومت شهید لاجوردی در برابر انواع شکنجه‌های ساواک بود.

وی با بیان اینکه شهید لاجوردی فردی ضابطه مند، ولایت مدار و قاطع در انجام امور بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار به هیچ عنوان ضابطه را فدای رابطه نمی‌کرد و اجرای قانون و باید و نباید‌ها را همیشه از خود شروع می‌کرد.

بختیاری ادامه داد: شهید لاجوردی فقط از فرمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کرد و هرگز جلوتر از، ولی امر زمان خود نبود.

در ادامه زهره سادات لاجوردی با اشاره به اینکه منافقان طی سال۱۳۶۰ هر روز ۲۵واقعه ترور را در کشور ایجاد کردند، گفت: انجام ۹ هزار ترور در طول سال۶۰ تنها نمونه کوچکی از جنایات منافقان در کشور است که شهید لاجوردی به خوبی افراد نفوذی این گروهک را از داخل کشور شناسایی می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلام ادامه داد: شهید لاجوردی با جریان شناسی و دشمن شناسی دقیقی که به واسطه حضور در زندان‌های دوران ستم شاهی و شناخت اهداف انواع گروه‌های تروریستی داشت توانست تک تک افراد وابسته به این گروه‌ها را از نظام اسلامی اخراج کنند.

وی یادآور شد: شهید لاجوردی در طول عمر خود هرگز اجاز محقق شدن اهداف منافقان را نداد و همین عامل نیز باعث ایجاد کینه و نفرت از وی و در نهایت شهادتش شد.

لاجوردی با بیان اینکه هم اکنون نیز نفوذی‌ها در برخی پست‌های مدیریتی در کشور صاحب منصب هستند افزود: بسیاری از مشکلاتی که امروز متوجه کشور شده است بر اثر حضور اینگونه افراد در کشور است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه