مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰۲ هزار قلم تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری کشف شد

بازرسان اتاق اصناف در بازدید از انبارهای شهرستان ری و طی اخبار واصله به انبار قاچاق کالا در بخش قلعه نو مراجعه و پس از شناسایی با دستور و همراهی مراجع قضایی و انتظامی، کلانتری امین آباد و قاضی کشیک اقدام به بازرسی از این انبار نمودند.

لطف الله ستاره در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ری با اعلام خبر کشف انبار قاچاق توسط بازرسان اتاق اصناف در بخش قلعه‌نو اظهار داشت: صبح امروز در بازرسی‌های سرزده از واحد‌های نگه‌داری کالا در محدوده روستای فیروز آباد میزان قابل توجهی کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

وی افزود: با بازرسی از این واحد متخلف بیش از 202 هزار قلم کالا از انواع لوازم و تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر کشف شد و در این راستا پس از پلمب انبار توسط مقام قضایی، 2 نفر از عوامل مرتبط با این انبار بازداشت شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: موجودی این انبار شامل انواع گلس  50 هزار عدد، قاب گوشی و تبلت 32 هزار عدد، انواع اسپیکر 1100 عدد، هندزفری و هدست 1700 عدد، تاچ ال سی دی موبایل و تبلت 2300 عدد، کابل و شارژر موبایل و تبلت 13 هزار عدد، فلش 5 هزار عدد، ماسک وارداتی چینی 78 هزار، دستگاه خشک کن گلس 36 عدد، لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق4200 عدد و … است.

وی افزود: پرونده تخلف این انبار بزرگ جهت بررسی و احصای ارزش ریالی توسط بازرسین اتاق اصناف در حال رسیدگی و بررسی است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات صنفی به مشتریان، تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از انبارهای سطح شهرستان بازدید به‌عمل آوردند.

گفتنی است با توجه به حجم انبوه کالای موجود در این انبار و اثبات تخلف نماینده دادستان شهرستان ری نیز جهت بررسی بیشتر در محل انبار حضور یافت و نسبت به شناسایی و صحت کالاهای دپو شدن اقدام کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.