مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۰۲ هزار قلم تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری کشف شد

بازرسان اتاق اصناف در بازدید از انبارهای شهرستان ری و طی اخبار واصله به انبار قاچاق کالا در بخش قلعه نو مراجعه و پس از شناسایی با دستور و همراهی مراجع قضایی و انتظامی، کلانتری امین آباد و قاضی کشیک اقدام به بازرسی از این انبار نمودند.

لطف الله ستاره در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ری با اعلام خبر کشف انبار قاچاق توسط بازرسان اتاق اصناف در بخش قلعه‌نو اظهار داشت: صبح امروز در بازرسی‌های سرزده از واحد‌های نگه‌داری کالا در محدوده روستای فیروز آباد میزان قابل توجهی کالای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط شد.

وی افزود: با بازرسی از این واحد متخلف بیش از 202 هزار قلم کالا از انواع لوازم و تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و کامپیوتر کشف شد و در این راستا پس از پلمب انبار توسط مقام قضایی، 2 نفر از عوامل مرتبط با این انبار بازداشت شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: موجودی این انبار شامل انواع گلس  50 هزار عدد، قاب گوشی و تبلت 32 هزار عدد، انواع اسپیکر 1100 عدد، هندزفری و هدست 1700 عدد، تاچ ال سی دی موبایل و تبلت 2300 عدد، کابل و شارژر موبایل و تبلت 13 هزار عدد، فلش 5 هزار عدد، ماسک وارداتی چینی 78 هزار، دستگاه خشک کن گلس 36 عدد، لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته و قاچاق4200 عدد و … است.

وی افزود: پرونده تخلف این انبار بزرگ جهت بررسی و احصای ارزش ریالی توسط بازرسین اتاق اصناف در حال رسیدگی و بررسی است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و رسیدگی به مشکلات مردمی در ارائه خدمات صنفی به مشتریان، تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی از انبارهای سطح شهرستان بازدید به‌عمل آوردند.

گفتنی است با توجه به حجم انبوه کالای موجود در این انبار و اثبات تخلف نماینده دادستان شهرستان ری نیز جهت بررسی بیشتر در محل انبار حضور یافت و نسبت به شناسایی و صحت کالاهای دپو شدن اقدام کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه