مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در جست و جوی آزارگر زنان پایتخت

مرد نقابدار با تهدید کلت کمری، زنان تنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد و دست به سرقت از آنها می‌زند

شکارچی زنان، نقاب به‌صورت می‌گذارد و کلاه به سر دارد تا در نقش مأمور یا یک آشنا قدم در خانه طعمه‌هایش بگذارد و با تهدید اسلحه نقشه شیطانی خود را اجرا کند. متهم نقابدار پس از آزار و اذیت طعمه هایش، طلا و جواهراتشان را سرقت می‌کند و تحقیقات پلیس برای دستگیری او ادامه دارد.

به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از اوایل اردیبهشت‌ماه با شکایت زنی جوان شروع شد. نخستین شاکی درحالی‌که به‌شدت هراسان و سراسیمه بود خود را به اداره پلیس رساند و گفت در دام مرد نقابدار و مسلحی گرفتار شده است. وی در ادامه گفت: حدود ساعت 10صبح بود که صدای زنگ آیفون به صدا در آمد. در خانه تنها بودم و سرگرم انجام کارهایم. آیفون را برداشتم، مردی بود که خودش را مأمور برق معرفی می‌کرد و از من خواست در را باز کنم. من هم به خیال اینکه مأمور برق است در را باز کردم تا کنتور را که در پارکینگ ساختمان بود ببیند. وی ادامه داد: هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که صدای زنگ آپارتمانم را شنیدم. در آپارتمان را باز کردم و پشت در با مردی جوان مواجه شدم که کلاه مشکی لبه دار و نقابی به‌صورت داشت. همان مردی بود که تا چند لحظه قبل پشت آیفون خودش را مأمور معرفی کرده بود. او ناگهان اسلحه‌ای به سوی من نشانه گرفت و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم ماشه را می‌کشد و جانم را می‌گیرد. شاکی ادامه داد: مرد مسلح وارد خانه‌ام شد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او پس از اجرای نقشه شیطانی‌اش، به جست و جو در خانه پرداخت و با تهدید از من خواست تا جای طلاهایم را نشانش بدهم. من هم از ترس جانم تسلیم او بودم و مرد مسلح تمام پول، طلا و جواهراتم به همراه وسایل با ارزش خانه‌ام را سرقت کرد و متواری شد.

شکایت های سریالی
با این شکایت، پرونده‌ای در دادسرای شهر ری تشکیل شد و اکیپی از کارآگاهان اداره یکم پلیس پایتخت جست و جوی خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند. اما در مدتی کوتاه با چند شکایت مشابه دیگر روبه‌رو شدند که نشان می‌داد مرد مسلح به‌صورت سریالی زنان را به دام انداخته و نقشه شومش را اجرا می‌کند. یکی از شاکیان پیرزنی بود که تنها زندگی می‌کرد. او هنگام طرح شکایت به افسر پرونده گفت: روز حادثه زنگ خانه‌ام به صدا در آمد و مردی جوان گفت از طرف محمد آقا برایتان هندوانه آورده‌ام. محمد نام یکی از اقوام من است و چون سن و سالی از من گذشته معمولا دوست و آشنا برایم خرید می‌کنند. به خیال اینکه واقعا فامیلم برایم هندوانه فرستاده در را باز کردم اما با مردی جوان که کلاه به سر داشت روبه‌رو شدم. چهره‌اش را اما نپوشانده بود و به‌نظر می‌رسید حدودا 30ساله باشد. جوانی لاغر اندام بود که ناگهان اسلحه کلت کمری‌اش را به سمتم نشانه گرفت و با تهدید اینکه اگر تسلیم نشوم مرا به قتل می‌رساند همه پول، طلا و جواهراتم به همراه وسایل با ارزشی را که داشتم سرقت کرد.

تحت تعقیب
تاکنون 6زن از مرد جوان شکایت کرده‌اند و تحقیقات حکایت از این دارد که شکارچی زنان ساعت 6صبح تا 5بعد از ظهر قدم در خانه طعمه هایش می‌گذاشته است. چرا که در این ساعت اغلب زنان خانه دار تنها هستند. او اغلب کلاه مشکی لبه دار به سر داشته و درسرقت هایش یا نقاب می‌زده یا ماسک پزشکی. فقط در یک یا دو مورد صورتش را نپوشانده بود که آنها هم پیرزن بودند. با این حال چهره فرضی متهم با کمک مالباخته‌ها به‌دست آمده است. او در تمامی سرقت هایش لباس رسمی به تن داشته و اغلب پیراهن سفید و شلوار مشکی می‌پوشیده است. در ادامه بررسی‌ها و بازبینی تصاویردوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مشخص شده که شکارچی زنان با موتورسیکلت تردد داشته است اما در تمامی سرقت‌ها شماره پلاک را مخدوش کرده بود تا خوانا نباشد.
در ادامه تحقیق از مالباخته‌ها مشخص شد که متهم گاهی در نقش مأمور برق، گاز و آب زنگ خانه‌ها را می‌زده و وارد ساختمان‌ها می‌شده است. گاهی هم در نقش فامیل دور و یا یک آشنا. آنطور که معلوم است متهم، سوژه هایش را به‌صورت اتفاقی انتخاب می‌کرده است. گاهی اوقات سوژه‌ها زنان جوان بودند و گاهی هم میانسال و پیر. در تمام سرقت‌هایش نیز اسلحه کلت همراه داشته که با آن طعمه هایش را تهدید به قتل کند.از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد که 6شاکی پرونده ساکن جنوب تهران (شهر ری و دولت‌آباد) و شرق پایتخت (پیروزی و خیابان دماوند) هستند. با تکمیل تحقیقات در این پرونده، پلیس پایتخت سرنخ‌هایی به‌دست آورده تا به‌زودی شکارچی زنان را شناسایی و دستگیر کند و با انجام تحقیقات انگیزه او مشخص شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.