مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

حسگرهای هوشمند در کنار برج طغرل نصب می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی جهت تکمیل و احداث پروژه ها از نصب حسگرهای هوشمند در کنار برج طغرل خبر داد.

محمد تقی زاده در سیزدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان تهران اظهار داشت: حرایم اطراف کاروانسرای حاج کمال در رباط کریم ظرف یک ماه باید تعیین تکلیف شود و با مشارکت شهرداری و فرمانداری از محل اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری این کاروانسرا بازسازی خواهد شد‌.

وی ادامه داد: برخی پروژه ها باید با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی تکمیل و احداث شوند، چراکه بعضا دستگاه های اجرایی با محدودیت های مالی و اداری  مواجه هستند و از اینرو برخی طرح های بازآفرینی شهری با کندی پیش می رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: در برخی نقاط و شهرستان های استان باید از محل اعتبارات ارزش افزوده در بازآفرینی شهری بهره گرفت و متاسفانه برخی شهرداری ها این اعتبارات را صرف پرداخت حقوق پرسنل می کنند.

تقی زاده سپس گفت: مراحل اولیه  ثبت ملی کوه بی بی شهربانو در حال انجام است و بازسازی دژرشکان در شهرستان ری نیز آغاز شده و بازسازی آتشکده ری، برج طغرل و برج نقاره خانه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای پایش لحظه ای وضعیت برج طغرل به زودی سنسورهای زاویه سنج در کنار این برج نصب می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه