مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۹ باشگاه ورزشی شهرستان ری پلمب شد

مسؤول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ۱۹باشگاه ورزشی در شهرستان ری که همزمان با شیوع موج دوم کرونا به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کردند پلمب شدند.

هادی آقابابایی مسؤول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعداد ۱۹ باشگاه ورزشی در شهرستان ری و بیش از ۷۰۰مورد در استان تهران همزمان با شیوع موج دوم کرونا تعطیل و پلمب شدند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۷ بازرس در قالب تیم‌های چهار تا پنج نفره به بازرسی اماکن ورزشی شهرستان ری می‌پردازند که در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی طی دو مرحله اخطار و پس از آن اقدام به پلمب باشگاه متخلف می‌کنند.

مسؤول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ادامه داد: همزمان با شیوع موج دوم بیماری کرونا در کشور، تعداد ۲۷۰ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان ری انجام شده است.

آقابابایی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری طی مکاتباتی با فرمانداری و اعلام اوضاع ورزش شهرستان ری مقرر شد اطلاعات به استانداری ارائه تا در ستاد ملی کرونا مطرح شود و باشگاه‌داران بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه برای باشگاه داران تسهیلاتی درنظرگرفته شده، خاطرنشان کرد: باشگاه داران برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند و به هر مربی و باشگاه مبلغ ۸۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد پرداخت می شود که تاکنون ۱۶۸ مربی و تعداد محدودی از باشگاه‌های شهرستان ری در این سامانه ثبت نام کردند.

مسؤول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: در مرحله اول ثبت نام و دریافت تسهیلات اولویت با افراد و باشگاه‌هایی بود که بیمه تأمین اجتماعی داشتند اما در مرحله دوم افراد بدون بیمه هم می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

آقابابایی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی از اسفندماه تعطیل هستند، گفت: باشگاه‌های ورزشی از ۱۰ اسفند تا اول خرداد ماه تعطیل شدند که پس از آن به مدت یک ماه با رعایت پروتکل بهداشتی آغاز فعالیت کردند که با شیوع موج دوم کرونا از سی تیرماه مجدد استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و ورزش‌های پربرخورد تعطیل شدند و فعلاً تا پایان مردادماه این محدودیت‌ها ادامه دارد.

وی ابراز کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به فعالیت باشگاه‌هایی که به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند اقدام خواهد کرد.

مسؤول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در پایان اضافه کرد: با وجود ۴۸۰۰ باشگاه ورزشی در استان تهران که سهم شهرستان ری ۱۸۰ باشگاه ورزشی است مسؤولان به دنبال فعالیت باشگاه‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی هستند ولی ما به باشگاه داران اعلام کردیم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا و اجرا کننده تصمیمات آن‌ها هستیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.